Terug

7 maand na belofte werking zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: Earth bvba

13/10/2023

Beste,Mijn afspraak voor het aansluiten van de zonnepanelen is meermaals verplaatst, de eerste afspraak was gemaakt op 19 Mei dit is uiteindelijk twee dagen op voorhand verzet geweest wegens het nemen van een brugdag van de technieker. De 2de afspraak die vast stond voor 26 Mei is wegens een ongeluk van de technieker de dag zelf nog verplaatst geweest naar 23 juni, deze is afgezegd wegens het op controle gaan van de technieker.Nu komt deze morgen 30 juni alles aansluiten. Ik heb hier in het verleden 2 dagen verlof voor genomen en heb dus geen genot kunnen hebben van mijn zonne-energie die normaal al in orde moest zijn 19 Mei.Ik heb hiervoor al meermaals gebeld naar de klantendienst en verschillende werknemers van deze klantendienst hadden mij verzekerd dat ze een mail naar de verantwoordelijken hadden gestuurd en mij zouden terugbellen, wat niet is gebeurt. Nu heb ik 29 juni voor de zoveelste keer terug gebeld naar de klantendienst en de vrouw aan de lijn melde me dat ik zelf een mail moest sturen naar de klachtendienst. (Dit konden ze me niet zeggen enkele weken ervoor?).Uiteindelijk hadden we maandag 25 september opnieuw een afspraak met de technieker. Deze is weer verplaatst geweest wegens problemen in de planning. Dan komt er na weer een volgende afspraak een technieker op 9 oktober. Deze is exact 5 min. binnen geweest en zei ik weet wat het probleem is en ga even naar Earth bellen. De technieker had het materiaal niet mee en ze moesten een nieuwe datum afspreken om dit in orde te brengen. De technieker verzekerde mij dat Earth dezelfde dag mij nog zouden terugbellen voor een nieuwe afspraak. we zijn ondertussen 13 oktober.Nu is mijn vraag wanneer dit nu eindelijk in orde komt en of ik recht heb op een compensatie wegens het meermaals verplaatsen van mijn afspraak, meerdere verlofdagen die wij genomen hebben voor niets en aan het lijntje gehouden worden door de telefonisten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform