Ons bedrijf is al 10 jaar klant , we hebben onophoudelijk problemen met de kwaliteit van het internet en betalen ons blauw aan een service die niet naar behoren werkt. Ontelbare interventies en nu door een administratieve rompslomp waarbij de operators bij Proximus en het computer billing systeem helemaal doorslaat en we constant SMS’en krijgen van openstaande rekeningen terwijl er een afbetaalplan was en we naar liefst meer dan 800€ per direct hebben betaald , de Facturatie bevestigde op 23 januari dat onze betaling binnen was we hebben tientallen malen contact opgenomen met Proximus met als antwoord : ‘Het systeem staat in verwerking …’ Er is een ticket aangemaakt , oooh er is iets misgelopen in het systeem , sorry ?! Wij kunnen niets voor U doen ? RESULTAAT : Ons HÔTEL met een jaaromzet van 120.000€ heeft GEEN ENKEKE BOOKING OF KLANT AAN DE LIJN GEHAD tussen 23 januari 2024 en 29 januari inbegrepen (diensten zijn pas terug actief in de avond van 29 januari 2024.) Wij eisen dan ook een schadevergoeding van 328€ / dag gebaseerd op onze reële inkomsten via de boekhouder x 7 dagen = 2.296€ Daarenboven behouden wij ons hoofd nummer 061311005 + 0473723775 + 0473875695 alsook onze Internet TV abonnement op huisnummer 15. Onze bijkomende aansluitingen op huisnummer 17 : Internet + TV + vaste lijn ?? 061 …….. + 0470082426 wensen wij dan ook op te zeggen. Ik wenste mijn diensten dus gedeeltelijk op te zeggen maar wordt hierdoor verhinderd nog steeds in het fameuze computer systeem en kon van daag op 30 januari NIET VERDER GEHOLPEN WORDEN , voor de zoveelste keer met de melding : ‘Dat het systeem nog diende door te stromen !’ Wat een vreselijke amateuristische service , waardeloos ik zal alsnog de diensten opnieuw blijven contacteren tot ik verlost geraak van mijn producten die ik wens op te zeggen als zeer ontevreden klant. GEERTS , eigenaar B&B Bourgeoisie / Rue de la Passerelle 15/17/14 / 6830 FRAHAN 0473723775