Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van deze klachtmelding zijn wij bezig om de missende onderdelen van het bed te leveren aan de klant.Hierbij wil ik je meedelen, dat de ontbrekende onderdelen (6 poten en 2 koppelstukken) naar de klant verzonden zijn.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail.Ik hoor graag van je!Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 2 Sep om 3:31 PM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van deze klachtmelding zijn wij bezig om de missende onderdelen van het bed te leveren aan de klant.Er was een bestelling aangemaakt voor alleen de pootjes van het bed, maar die is niet goed door het systeem heen gegaan gezien wij die niet los kunnen uitsturen. Hierom zal een complete doos waar het bij in zat worden verstuurd naar de klant. Hiervan wordt de klant ook op de hoogte gesteld.Wens ik u nog een prettige dag toe,Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Wo, 10 Jul om 7:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: 13823003:1024352