Terug

6pootjes ontbreken en nr C verbinding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. V.

Naar: EMMA Matelas

16/06/2024

Beste, heb verscheidene keren gebeld en gemaild om hun te vragen mij de pootjes en het nr c op te sturen. Dan moest ik van mijn bedden foto’s nemen vd onderkant, dat gedaan vonden ze nog iets anders uit. Nu moest ik een papier tekenen dat ik de pootjes nog niet gekregen had , maar dat ze die al opgestuurd hadden naar mijn adres met de vracht. Nu weer al verschillende keren gebeld en gemaild en nog altijd niks. Wat moet ik doen. Met vriendelijke groeten, Mv van Gucht

Berichten (4)

A. V.

Naar: EMMA Matelas

10/07/2024

Ik heb geen bed nodig alleen de zes pootjes, ofwel 12 andere. Wanneer gaan jullie mij snappen. Dommer dan dom bestaat niet

Bemiddeling door Testaankoop 10 juli 2024

EMMA Matelas

Naar: A. V.

30/07/2024

Beste Testaankoop,Excuses voor de vertraagde reactie, de melding was inmiddels opgepakt.Wij zijn er druk mee bezig om de voetjes van het bed nog te leveren naar de klant toe. Om erna te compenseren voor het te laat leveren.Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u nog meer vragen hebben, help ik u er graag mee verder.Wens ik u voor nu nog een prettige dag toe.Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Wo, 10 Jul om 7:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13823003:1024352

EMMA Matelas

Naar: A. V.

02/09/2024

Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van deze klachtmelding zijn wij bezig om de missende onderdelen van het bed te leveren aan de klant.Er was een bestelling aangemaakt voor alleen de pootjes van het bed, maar die is niet goed door het systeem heen gegaan gezien wij die niet los kunnen uitsturen. Hierom zal een complete doos waar het bij in zat worden verstuurd naar de klant. Hiervan wordt de klant ook op de hoogte gesteld.Wens ik u nog een prettige dag toe,Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Wo, 10 Jul om 7:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13823003:1024352

EMMA Matelas

Naar: A. V.

05/09/2024

Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van deze klachtmelding zijn wij bezig om de missende onderdelen van het bed te leveren aan de klant.Hierbij wil ik je meedelen, dat de ontbrekende onderdelen (6 poten en 2 koppelstukken) naar de klant verzonden zijn.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail.Ik hoor graag van je!Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 2 Sep om 3:31 PM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste Test-aankoop,Naar aanleiding van deze klachtmelding zijn wij bezig om de missende onderdelen van het bed te leveren aan de klant.Er was een bestelling aangemaakt voor alleen de pootjes van het bed, maar die is niet goed door het systeem heen gegaan gezien wij die niet los kunnen uitsturen. Hierom zal een complete doos waar het bij in zat worden verstuurd naar de klant. Hiervan wordt de klant ook op de hoogte gesteld.Wens ik u nog een prettige dag toe,Groetjes,Yanoff_&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Wo, 10 Jul om 7:15 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13823003:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform