Terug

65 euro betaald maar geen analyse van water gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Aqua Service

25/09/2019

Heb een ontijzerraar hier van aquaservice en ieder jaar komen ze zout brengen en volgens contract ook ''jaarlijks en levenslang'' schoonmaken van automaat, kleppen etc. en water testen. Echter voor het water te testen moest ik 65 euro betalen, maar dan zouden ze een volledige analyse van het water doen, hardheid, ijzer, drinkbaar etc.Totaal wat ik moest betalen was 195 euros, ik vroeg om een ontvangsbewijs maar dan moest ik de btw betalen ttz 40 euros meer dus dat heb ik niet gedaan.Na bellen en mailen kreeg ik alleen een briefje van het labo met de hardheid van 22, verder niets, geen ijzerwaarde, niets.Na tweemaal te mailen en te bellen geen reactie meer.De Mrs in kwestie Mrs Demunck krijg ik niet te pakken en antwoord me gewoonweg niet op mijn mails.Dus samengevat ik heb 65 euros betaald voor een watertest die volgens mijn contract inclusief is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform