Op 29/8/24 kocht in de ecovacs x2 omni.
Op 15juni een retour aangemeld omdat deze al gebreken had.
Opnieuw op 5 augustus
Dan krijg ik een nieuwe stofzuiger.
Dan opnieuw op 4 november
Opnieuw op 17 november
En opnieuw op 8 december (nog steeds geen oplossing, stofzuiger is nog niet terug)
De stofzuiger komt met dezelfde fouten terug dan ik hem opgestuurd heb. Enkel als kers op de taart is de stofzuiger helemaal bekrast en heeft overal schade. Als ik een oplossing vraag krijg ik als oplossing “wachten”. Met alle respect maar ik ben het wachten meer dan beu. 6x een doos van +\- 20kg sleuren naar een postpunt. Wetende dat je dezelfde rommel terug krijgt omdat men deze niet kunnen herstellen. Het is gewoon rommel.. ik heb al meermaals mijn geld terug gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd.
Als de stofzuiger terugkomt (met al die schade en waarschijnlijk alweer niet gerepareerd) zal deze opnieuw retour gestuurd worden en zijn we weer 4 weken verder. Dit kan toch niet? Daar heb ik €1069 voor betaald.. alsook verkoopt coolblue deze niet meer. (Gelukkig)
Als ik vraag naar een oplossing zeggen ze dat deze naar de leverancier wordt gestuurd.. ik heb deze bij coolblue gekocht en niet bij hun leverancier. Ik verwacht dus ook niet dat ik moet blijven wachten tot de leverancier eens zin heeft om te reageren. Bied mij een oplossing en los de rest achteraf op met jullie leverancier.