Terug

6 maanden na verloren bagage nog geen vervolg

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Brussels Airlines

28/06/2023

Op 17-12-2022 zijn onze koffers zoek geraakt tijdens een overstap in Frankfurt, komende uit Krakow. Dit is onmiddelijk gemeld via een online formulier (de enige mogelijkheid vanwege het late tijdstip). Codes ontvangen BRUSN3xxxx en BRUSN3xxxx. Regelmatig ontvangen we e-mails van een geautomatiseerd systeem dat ze er mee bezig zijn. Nu op 28-06-2023 hebben we de klantendienst gebeld en die heeft de betreffende afdeling naar de status gevraagd. De afdeling zei dat ze geen idee hebben wanneer dit afgewerkt wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform