Terug

6 maand aanslepende herstelling van vaatwas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: ELECTRO DEPOT

11/02/2020

Beste,Op 31/03/2018 kochten wij bij Elektrodepot Kortrijk een vaatwas van het type Valberg LVFI 12C45.Tot op heden heel wat problemen ondervonden, hierbij een overzicht:- toestel gekocht inclusief plaatsing van het inbouw toestel. Resultaat: toestel geleverd aan huis, plaatsing niks voorzien. Na een een aantal telefoons en een paar weken later toch een installateur langsgeweest en toestel geplaatst (na foute boring in het keukenpaneel, nu ja ça va nog...- september 2018 weerstand stuk (herstelling referentie 1287941): na eerste melding hersteldienst langsgeweest bijna 2 weken later om een diagnose te stellen, weer paar weken later terug hersteldienst langsgeweest voor de vervanging van de weerstand maar ... spanring tekort... weer 2 weken later terug hersteldienst langsgeweest en eindelijk hersteld. Dus bijna anderhalve maand moeten wachten om een simpele weerstand te vervangen- september 2019: toestel lekt, slecht contact in bedieningspaneel en machine pompt water niet meer weg. Twee weken na de melding hiervan iemand langsgekomen die, lees het goed, ja die spanring van het vorig defect nog kwam vervangen, maar inderdaad dit was reeds opgelost. Over de huidige problemen kon hij zich niet ontfermen. 2 weken later, kan er 3 zijn ook terug iemand langsgeweest maar deze franstalige persoon vroeg me om nog eens te bellen naar de hersteldienst om het probleem juist te omschrijven in het nederlands. Persoon onverricht ter zake opnieuw weg... Weer een aantal weken later opnieuw iemand langsgeweest die de juiste probleemstelling heeft vastgesteld en de nodige stukken zou bestellen... Ter zijde, die man stelt ook vast dat de vorige hersteller toestel fout heeft geinstalleerd waardoor (niet juist uitgepast) het toestel lekt en ons houten meubilair heeft beschadigd... We zijn ondertussen november, 2 maanden later... Ik ben toen zelf naar elektrodepot Kortrijk geweest om dit aan te klagen, ik kreeg de volgende maandag reeds telefoon dat ze mijn toestel 8 dagen later zouden komen ophalen en in het atelier zouden herstellen, ophaling is ook zo gebeurd. Na mijn laatste telefoon daterend van vorige week kreeg ik te horen dat ze opnieuw stukken moesten bestellen met leverdatum 7 januari! Op7 januari een telefoon gekregen dat men de vaatwas zou leveren op woensdag 15/01. Ik heb een dag verlof genomen (alweer) maar heb niemand gehoord of gezien.Vandaag heb ik hen opnieuw gebeld en men vertelde me doodleuk dat de afspraak gemaakt was maar dat de planner niet op het knopje inplannen heeft gedrukt!!! Nieuwe afspraak pas op dinsdag 21 januari!!!!!Opnieuw niks uitleg: vaatwas vergeten in de bestelwagen te steken. Telkens moeten wij zelf contact met hen opnemen want bij hen is het telkens radiostilte.... Volgende afspraak 23 januari... eindelijk de vaatwas is er MAAR ... de aansluitingsdarm voor het water is men toch wel vergeten zeker!!!!! WTF ... Opnieuw zelf contact moeten opnemen en ik verzeker je het is geen lachertje om er iemand aan de lijn te krijgen! Na de noodzakelijke knopje één voor nederlands-omzwervingen duurt het soms meer dan 5 minuten eer er iemand aan de andere kant uit zijn hangmat komt om de telefoon op te nemen. Nu ja we houden vol!!!Vandaag was het dan eindelijk D-day!!! Deze morgen hebben we met het ganse gezin de laatste manuele afwas gedaan en de zompige afdrooghanddoeken ritueel in de wasmand gedropt... en even snel weer uitgehaald want ze zouden eeens niet moeten opdagen vandaag. En ja hoor: WEER NIEMAND GEHOORD OF GEZIEN!!!Wij zitten ondertussen 6 maanden zonder vaatwas!!! Wat een service Elektrodepot! Amateurisme ten top!!!Schaamtelijk!! Wat kunnen jullie nog voor me betekenen? Graag had ik van jullie toch eens een deftige reactie gekregen!! Vergoeding hiervoor??? Compensatie???

Berichten (1)

ELECTRO DEPOT

Naar: R. V.

12/02/2020

Beste,Wij sturen u e-mail door naar de verantwoordelijke van de Dienst Na Verkoop van de winkel die het dossier zal behandelen.Steeds tot uw dienst,Met vriendelijke groeten,Kelly du service client www.electrodepot.fr/media/signature_email/signature.jpgOn di 11 feb 2020 20:55:53 CET, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform