Maandag 26 oktober heb ik geparkeerd aan Rijnkaai AN991 en heb verschillende keren proberen te betalen: 2x via de KBC app (4411 functie) en 3x via de 4411-App. Telkens kreeg ik een melding dat er iets mis gegaan was en dat mijn parkeersessie na een minuut zou aflopen. Na telkens opnieuw te proberen heb ik nog eens aan de paal proberen te betalen met bankkaart waar ik de foutmelding kreeg dat er iets mis was gegaan, en dat ik opnieuw moest proberen. Vandaag zie ik dat er 2x 5,25 euro is afgeschreven van mijn rekening met mededeling parkeren KBC Bank NV. Hierna ben ik online gaan inloggen op het 4411 web platform en zie dat mijn verbruik van deze maand op 16,50 euro staat, dat op 05/11/2020 zal worden afgerekend. Telkens wanneer de app dus zei dat er iets mis was gegaan ben ik toch gefactureerd geweest, terwijl je normaal 5 euro betaalt voor de hele dag. Vreemd dat dit systeem niet ziet dat ik reeds betaald heb. Ik heb 4411 reeds proberen te contacteren via mail en telefoon maar heb geen antwoord gekregen.