is een zeer triestig gegeven dat ik deze klacht moet indienen. Laurens en ik hebben enkele weken geleden de 50cent actie gewonnen in de Jims te Groot bijgaarde. Ik ben reeds bij jullie aangesloten en mijn abonoment werdt voor 50 cent een jaar verlengd zonder probleem. Bij Laurens liep het anders af, de zeer onvriendelijke amper Nederlandstalige persoon aan de balie gaf mijn vriend een dagpas met de reden jims gaat je bellen voor de 1 jaarpas af te sluiten volgende week. Goedgelovig ging hij naar huis met een dagpas wachtend op een telefoon van Jims. Dagen gingen voorbij en nog steeds geen telefoon van jullie gehoord.. we besloten om langs te gaan bij Jims Grootbijgaarde om te achterhalen wat het probleem is. We kwamen aan de balie aan hopend op een behulpzame persoon die vorige keer zoek was. Opnieuw was er een zeer onvriendelijke flexibjober aanwezig die weinig tot niks van ons verhaal begreep, hij liet ons weten dat we volgende keer moeten langs komen wanneer de manager er is... We gaven het nogmaals een kans kwamen de volgende dag opnieuw naar hier. Wonder boven wonder werden we weer de deur gewezen maar deze keer met het excuus dat jullie een nieuw software systeem hebben en het niet helemaal top loopt met de administratie. Er werd ons aangeraden om de komende dagen te bellen naar jullie en af te spreken wanneer de manager er zou zijn. Enkele telefoon gespreken later is het nu 15 December, ben momenteel aanwezig in Jims Groot Bijgaarde en vroeg opnieuw aan de balie waar Laurens zijn jaarpas cadeau bleef.Dan denk je alles gehoord te hebben... de persoon aan de balie wist me te zeggen dat we te lang hebben gewacht en de jaarpas niet meer kan worden gegeven? Schandaleus vindt ik dit, we hebben 6x gebeld, 3x langs geweest! Jullie gingen ons bellen!