Terug

50 Gratis cups uit adv niet gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: bol.com

22/11/2025

Beste, Op 30 september bestelden wij een Krups Nespresso mini koffiecupmachine. In de advertentie zie bijlage stond dat we recht hadden op 50 gratis cups. Wanneer het toestel geleverd was en ik naar de Nespresso site surfde, bleek deze promo vervallen te zijn, nochtans nog steeds zichtbaar in bol.com. Ik meldde dit aan de klantendienst per mail, men zou het uitzoeken ze vroegen naar de factuur, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd: ik moest mailen dan moest ik bellen, wanneer ik belde vroegen ze veel bijkomende gegevens en vroegen ze weer om te mailen, ze zouden het doorgeven, ik moest bij Nespresso klagen enz.... Zij hebben foute info gegeven in hun advertentie en zij moeten dit volgens mij ook recht zetten. Ik verwacht de beloofde 50 cups zoals beloofd in de advertentie.

Berichten (3)

bol.com

Naar: E. J.

24/11/2025

Goedemorgen Erna, Bedankt voor je bericht. Zojuist is je een e-mail gestuurd met meer informatie. Met vriendelijke groet, Bol.

E. J.

Naar: bol.com

25/11/2025

Beste, Ik heb helemaal geen e-mail ontvangen en dus nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Mvg., Erna

bol.com

Naar: E. J.

25/11/2025

Goedemorgen Erna, Bedankt voor je bericht. Er is een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat in het account staat geregistreerd waarmee de koffiemachine is besteld. Met vriendelijke groet, Bol.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform