Terug

50 euro verdienen bij een nieuwe klant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Keytrade Bank

20/08/2019

Ik heb mijn zus en haar dochter aangemeld als nieuwe klant bij Keytrade. Mijn zus heeft intussen haar rekeningnummer geactiveerd en een pasje gekregen. Dat ging erg snel. Maar noch zij noch ikzelf heb 50 euro ontvangen van Keytrade. De dochter van mijn zus heeft ook al haar gegevens opgestuurd (zij heeft trouwens ook de rekening van haar moeder in orde gemaakt) en zij krijgt iedere keer te horen dat er iets mis is met de opgestuurde informatie. Ik heb meerdere mails gestuurd en meerdere keren met medewerkers gebeld en zij vertellen me dat ze niet begrijpen wat er fout is met de aangeleverde informatie. Het zag er allemaal goed uit. Vanuit een andere hoek krijgt ze dan een mail om opnieuw alle informatie weer aan te leveren. Ik krijg de indruk dat zij als klant niet welkom is omdat ze nog maar 19 jaar is. Medewerkers beloven dat ze de afhandeling in de gaten gaan houden, zeggen dat ik nog twee weken geduld moet hebben voor de betaling van de premie,..... Kortom, wat ze beloven doen ze niet. Ik en mijn nichtje zijn hier al vanaf juni mee bezig en het enige wat er is geregeld is een nieuwe rekening voor mijn zus. Ik ben erg teleurgesteld over hoe men met hun bestaande en nieuwe klanten en met de afhandeling van deze actie omgaat.

Berichten (5)

Keytrade Bank

Naar: L. C.

28/08/2019

DATA NOT AVAILABLE

L. C.

Naar: Keytrade Bank

28/08/2019

Beste, Ik begrijp uw reactie niet op mijn klacht.Ik reageer namens mijzelf omdat ik van u nog minimaal 50 euro moet ontvangen voor de klant die ik heb aangebracht namelijk mijn zus. Zij heeft intussen haar rekening. En zowel ziji als ik hebben de beloofde 50 euro niet ontvangen. En ten tweede verzoek ik u om de verdere afhandeling van de opening van de rekening van de dochter van mijn zus.Groet,Liliane Coninx

Keytrade Bank

Naar: L. C.

29/08/2019

DATA NOT AVAILABLE

L. C.

Naar: Keytrade Bank

29/08/2019

Zou u zo vriendelijk willen zijn mij een concreet antwoord te geven op mijn vraag in mijn voorgaande mail. Ik ben er niet mee geholpen om eenzelfde antwoord te ontvangen als ik uw vorig antwoord niet heb begrepen. Ik heb meerdere keren naar uw organisatie gebeld maar wordt niet geholpen, wat voor zin heeft het om nu weer opnieuw te bellen. Ik word graag gebeld door iemand anders vanuit de organisatie die bevoegdheden heeft om mijn zaak in orde te maken.

Keytrade Bank

Naar: L. C.

02/09/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform