Ik heb mijn zus en haar dochter aangemeld als nieuwe klant bij Keytrade. Mijn zus heeft intussen haar rekeningnummer geactiveerd en een pasje gekregen. Dat ging erg snel. Maar noch zij noch ikzelf heb 50 euro ontvangen van Keytrade. De dochter van mijn zus heeft ook al haar gegevens opgestuurd (zij heeft trouwens ook de rekening van haar moeder in orde gemaakt) en zij krijgt iedere keer te horen dat er iets mis is met de opgestuurde informatie. Ik heb meerdere mails gestuurd en meerdere keren met medewerkers gebeld en zij vertellen me dat ze niet begrijpen wat er fout is met de aangeleverde informatie. Het zag er allemaal goed uit. Vanuit een andere hoek krijgt ze dan een mail om opnieuw alle informatie weer aan te leveren. Ik krijg de indruk dat zij als klant niet welkom is omdat ze nog maar 19 jaar is. Medewerkers beloven dat ze de afhandeling in de gaten gaan houden, zeggen dat ik nog twee weken geduld moet hebben voor de betaling van de premie,..... Kortom, wat ze beloven doen ze niet. Ik en mijn nichtje zijn hier al vanaf juni mee bezig en het enige wat er is geregeld is een nieuwe rekening voor mijn zus. Ik ben erg teleurgesteld over hoe men met hun bestaande en nieuwe klanten en met de afhandeling van deze actie omgaat.