Terug

5 weken voor 5 euro - 42,95€ aangerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. E.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

14/08/2023

Ik bestelde enkele weken geleden de actie voor een proefabonnement voor HLN. 5 weken voor 5 euro. Je moet hiervoor een eenmalige domiciliëring instellen. Hiermee trokken ze 42,95€ van mijn rekening. Op 19 juli kreeg ik een mail van hun dat deze fout bevestigde en dat ze dit gingen terugstorten. Een maand later heb ik nog steeds niets ontvangen. Elke poging tot contact wordt genegeerd.

Berichten (5)

W. E.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

29/08/2023

Ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen terwijl jullie bevestigd hebben een fout gemaakt te hebben. Zonder terugbetaling is dit ordinaire online oplichting en diefstal. Jullie begrijpen dat ik het hier niet bij zal laten.Wouter Eelen

W. E.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

29/08/2023

Ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen terwijl jullie bevestigd hebben een fout gemaakt te hebben. Zonder terugbetaling is dit ordinaire online oplichting en diefstal. Jullie begrijpen dat ik het hier niet bij zal laten.Wouter Eelen

W. E.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

13/09/2023

Ik bestelde enkele weken geleden de actie voor een proefabonnement voor HLN. 5 weken voor 5 euro. Je moet hiervoor een eenmalige domiciliëring instellen. Hiermee trokken ze 42,95€ van mijn rekening. Op 19 juli kreeg ik een mail van hun dat deze fout bevestigde en dat ze dit gingen terugstorten. Een maand later heb ik nog steeds niets ontvangen. Elke poging tot contact wordt genegeerd.Ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen terwijl jullie bevestigd hebben een fout gemaakt te hebben. Zonder terugbetaling is dit ordinaire online oplichting en diefstal.Jullie begrijpen dat ik het hier niet bij zal laten.Wouter Eelen

W. E.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

13/09/2023

Ik bestelde enkele weken geleden de actie voor een proefabonnement voor HLN. 5 weken voor 5 euro. Je moet hiervoor een eenmalige domiciliëring instellen. Hiermee trokken ze 42,95€ van mijn rekening. Op 19 juli kreeg ik een mail van hun dat deze fout bevestigde en dat ze dit gingen terugstorten. Een maand later heb ik nog steeds niets ontvangen. Elke poging tot contact wordt genegeerd.Ik heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen terwijl jullie bevestigd hebben een fout gemaakt te hebben. Zonder terugbetaling is dit ordinaire online oplichting en diefstal.Jullie begrijpen dat ik het hier niet bij zal laten.Wouter Eelen

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: W. E.

19/09/2023

Betreft klacht: Ref: 081967O193255 val 24-7We willen graag deze klacht verder behandelen, echter beschikken we nietover de gegevens van de abonnee. Is het mogelijk om ons deze per kerende tebezorgen? We doen met plezier het nodige.Met vriendelijke groetAmel BouafiaSr. Advisor: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordeamel.bouafia@dpgmedia.be dpgmedia.beOp do 14 sep 2023 om 10:33 schreef Stefanie Muyldermans Hallo, Nemen jullie deze TA klacht ter harte aub? Bedankt, Stefanie Op wo 13 sep 2023 om 09:37 schreef 'Nieuwe Media' via ContactCenter-Klantendienst dl-sta-contactcenter-klantendienst@persgroep.net: ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform