Terug

5 Maanden Gas gebruik = 4000 euro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. K.

Naar: Luminus

19/07/2022

Beste ,Betreft klanten nr : 637331527Dossier nr : 22868913 ( er zijn al meerdere dossiers aangemaakt)Ik ben al maanden bezig met deze klacht , ik heb al meerder maals gebeld en dossiers laten opmaken.Het probleem raakt maar niet opgelost, wegens het drukte bij Luminus zeggen ze bij de klantendienst. Mijn geduld is nu opgeraakt en ik heb vanmorgennogmaals gebeld met Luminus en een collega heeft mij uiteindelijk jullie mail adres gegeven en gezegd dat ik direct contact mag opnemen met jullie facturatieomdat het probleem heel dringend is..Ik kreeg in April een afrekening van mijn eerste 5 maanden verbruik in ons nieuwe woning in Mol. Ik was verschoten bedrag te zien van 3853.23euro terwijl we 200 per maand al hadden betaald als voorschot elke maand. Wij wonen in een eengezinswoning met 2 volwassenen en 1 kind. We wisten onmiddelijk dat dit niet klopt en hebben gebeld met luminus , Na veel keren te bellen hoorde ik dat misschien aan mijn meterstanden zou liggen die fout zouden kunnen zijn.Maar dit was niet het geval, want die meterstanden zouden wel kloppen, Iemand van luminus raadde mij dan aan om gas lek detectie te laten doenvia fluvius , want zo een verbruik voor 5 maanden lijkt helemaal niet correct te zijn...Ik heb ondertussen ook gaslek detectie laten doen via fluvius en er bleek geen lek aan leidingen ofzo te zijn.Maar wat heeft de technieker van Fluvius wel ontdekt verbaasde ons ten zeerste... er zou gas ontsnappen via ons gasketel binnen in huis !We konden dat niet geloven want we hadden ons ketel onderhoud tijdje geleden laten doen door luminus zelf en hadden ook attesten ontvangen dat alles ok was.Wat dus helemaal niet bijkt te zijn ! Niet alleen heeft technieker bij onderhoud grote fout gemaakt maar ook met ons leven gespeeld , omdat daar gas lekte.Absolut niet kunnen !Bij terug bellen met luminus , wou luminus een bewijs dat fluvius bij ons is geweest en effectief gas concentratie heeft zien lekken,die bewijs vindt u onderaan dit mail , waar fluvius bevestigd dat er wel gas ontsnapt via ons ketel !!we vinden dat helemaal niet kunnen en willen Asap dat ons extra gefactureerde verbruik van gas , wordt gecrediteerd !gelieve het bedrag van 3853.23 euro asap te crediteren.. we wachten al maanden geduldig als klant , terwijl wij helemaal niet in fout zijn.het is niet goed voor imago van Luminus en is geen goede reclame voor andere klanten ..zo een situatie ...in afwachting op jullie antwoordalvast dankmvgKapoor Nikhel

Berichten (2)

N. K.

Naar: Luminus

19/07/2022

Mail met bewijs dat fluvius stuurde naar mij , heb ik doorgemaild naar payments@luminus.be

N. K.

Naar: Luminus

19/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform