Dat ook serieus op mijn zenuwen werkt al 5 maand lang word ik aan het lijntje gehouden , een combo pakket netflix en streamz genomen omdat het goedkoper uitkwam dan enkel de streamz te nemen en een netflix abonnement goed zo gezegt zo gedaan , netflix nooit kunnen activeren ! error field kwam er altijd op , 100000000x gebelt naar de winkel gelopen om elke keer vant kastje naar de muur gestuurd te worden , uiteindelijk was ik het beu en wou ik het pakket eruit , nu dat verdriet het gaat er nie uit word naar de achterliggende dienst gestuurd al 4 maand dagen lang belle naar de winkel te lopen nogsteeds gaat dit niet uit mijn pakket , u moet geduld hebben?! hoelang nog ? elke maand een correctie ! jaa maar moet je zelf wel voor belle altijd & eerst je factuur betalen voor je de correctie achteraf terug krijgt , nu stuur ik mijn mini modem terug omdat hij altijd maar uitvalt , krijg je een retourlabel moet je die teruf sture zo gezegd zo gedaan opnieuw vanaf hij zou aangekome zijn ginge ze een nieuwe opsture is 1 SEPTEMBER om 11u36 geleverd terug bij telenet nogsteeds geen nieuwe gehad weer 103828 keer gebelt en naar de winkel gelopen. 792717 mails naar de achterliggende dienst gestuurd , weer hetzelfde dus ondertusse al weer iets bij zitte we al met 2 problemen , wil ik disney + nú activeren omdat het 3 maand 1,99€ is , ja maar mevrouw dat gaat niet omdat eerst dat pakket eruit moet ! heb ik nu wel tot december op mijn factuur 50% korting gekregen maar alsnog is er nog niks opgelost. tege december nie inorde wil ik alles terug betaald krijgen en zeg ik gans de boel op . !!!!! GEEN SERVICE , 0 klantvriendelijkheid , zeer onrespectvolle medewerkers & vooral GEEN DEFTIGE COMMUNICATIE! als ze zegge dat ze u gaan terug belle doen ze da ook nie zo al 14 mensen die me zogezegt de dag nadien gingen terug belle van telenet de klanten dienst nogsteeds niks van niemand gehoord al 5 maand bezig maar ik moet wel optijd alles betalen!