Terug

5 maand bezig met stopzetting combo pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. N.

Naar: Telenet

20/09/2023

Dat ook serieus op mijn zenuwen werkt al 5 maand lang word ik aan het lijntje gehouden , een combo pakket netflix en streamz genomen omdat het goedkoper uitkwam dan enkel de streamz te nemen en een netflix abonnement goed zo gezegt zo gedaan , netflix nooit kunnen activeren ! error field kwam er altijd op , 100000000x gebelt naar de winkel gelopen om elke keer vant kastje naar de muur gestuurd te worden , uiteindelijk was ik het beu en wou ik het pakket eruit , nu dat verdriet het gaat er nie uit word naar de achterliggende dienst gestuurd al 4 maand dagen lang belle naar de winkel te lopen nogsteeds gaat dit niet uit mijn pakket , u moet geduld hebben?! hoelang nog ? elke maand een correctie ! jaa maar moet je zelf wel voor belle altijd & eerst je factuur betalen voor je de correctie achteraf terug krijgt , nu stuur ik mijn mini modem terug omdat hij altijd maar uitvalt , krijg je een retourlabel moet je die teruf sture zo gezegd zo gedaan opnieuw vanaf hij zou aangekome zijn ginge ze een nieuwe opsture is 1 SEPTEMBER om 11u36 geleverd terug bij telenet nogsteeds geen nieuwe gehad weer 103828 keer gebelt en naar de winkel gelopen. 792717 mails naar de achterliggende dienst gestuurd , weer hetzelfde dus ondertusse al weer iets bij zitte we al met 2 problemen , wil ik disney + nú activeren omdat het 3 maand 1,99€ is , ja maar mevrouw dat gaat niet omdat eerst dat pakket eruit moet ! heb ik nu wel tot december op mijn factuur 50% korting gekregen maar alsnog is er nog niks opgelost. tege december nie inorde wil ik alles terug betaald krijgen en zeg ik gans de boel op . !!!!! GEEN SERVICE , 0 klantvriendelijkheid , zeer onrespectvolle medewerkers & vooral GEEN DEFTIGE COMMUNICATIE! als ze zegge dat ze u gaan terug belle doen ze da ook nie zo al 14 mensen die me zogezegt de dag nadien gingen terug belle van telenet de klanten dienst nogsteeds niks van niemand gehoord al 5 maand bezig maar ik moet wel optijd alles betalen!

Berichten (5)

Telenet

Naar: D. N.

22/09/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=40l46q8p1O3X5FwdWnJhMr8rY0BFeDDQyypWPm4pZ2EahfjEjAm8OyXnetrLNXh6z9Np66fJj%2BJuvzjteOiajwSZTTU444

D. N.

Naar: Telenet

23/09/2023

en ik kan dit antwoord nu ook niet opedoen ! wa is da allemaal bij ulder !!

D. N.

Naar: Telenet

09/10/2023

& nogsteeds is dit het zelfde lolleke & ik moet dit maar dullen , waar blijft mijn nieuwe mini modem , ook al 1 maand geleden terug opgestuurd naar jullie en nogsteeds ben ik aant wachten op een nieuwe , nogsteeds moet ik elke maand belle voor een correctie van 21.99 tis mij echt beu aant worden !!

Telenet

Naar: D. N.

10/10/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=lq4lfBk%2Brd8mMQbZ3g7pn2Bvnv_iPlQ6TGzh15ph8Mgnhzyz8OjhC6U_RUCz7Spm02QjYx%2BmrS96lVWjGpon1_%2BxTP7lli

D. N.

Naar: Telenet

27/10/2023

ik kan deze mail niet lezen ? het blijft het zelfde al 5 maand , tege het eind vant jaar nog nie inorde stop ik bij telenet ! ze geven me nu tot eind het jaar 50% korting derna is da ook gepasseerd en moek nog blijven bellen . tis mij echt verleed !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform