Terug

5 jaar garantieplan van Elektro Lommelen betaald refund van de herstellingsfactuur niet terug.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: Elektro Lommelen

04/02/2024

Beste, Op 03/05/2019 kochten wij bij Elektro Lommelen een wasmachine met inclusief het 5 jaar garantieplan. Om het garantieplan te kunnen gebruiken, moest de machine bij BEKO geregistreerd worden. Dit hebben we allemaal gedaan volgens het boekje.Op 08/12/2023 is de wasmachine defect. Ik vraag bij Elektro Lommelen een herstelling binnen de 5 jaar garantie aan en wordt doorverwezen naar https://mars.beko-be.com/repair/index/display/De herstelling werd uitgevoerd door de technische dienst. Wij moesten de factuur onmiddellijk betalen en deze dan weer doorsturen naar Elektro Lommelen om de refund aan te vragen.Tot op heden hebben wij nog geen enkele reactie kregen of terugbetaling ontvangen. Het enige dat we krijgen is een geautomatiseerd e-mail bericht dat de e-mail goed ontvangen werd en behandeld zal worden.Wij hebben al diverse pogingen ondernomen om iets van stand van zaken door te krijgen, maar helaas komt er geen reactie of terugbetaling.

Berichten (2)

G. P.

Naar: Elektro Lommelen

22/02/2024

Beste, Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.Kan u ASAP het nodige doen aub?MvgGeoffrey

Elektro Lommelen

Naar: G. P.

22/02/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 746347241.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 746347241.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 746347241.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform