Terug

5 jaar flexcare

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Opel

14/04/2017

Ik heb mijn wagen bij opel surkeyn gekocht op 17/05/2014.Daar heeft de verkoper Michael jorgens gezegd dat ik 5 jaar flexcare heb. Dit sta ook op mijn aankoop factuur. Dat dit niet geactiveerd is door hem is niet mijn fout. Nu beweren jullie dat ik geen garantie heb terwijl dit op mijn aankoopfactuur staat. Hij heeft mij mijn wagen onder valse voorwendsels verkocht. Ik zal hiervoor verdere stappen ondernemen via mijn advocaat.

Berichten (1)

Opel

Naar: A. C.

15/04/2017

BesteIk heb gevraagd via garage vanderoost het contract dat u hebt aan ons te bezorgen.Helaas heb ik hier nog niets van vernomen.Kan u rechtstreeks contact opnemen met mij via het nummer 0493549400?Ik zou dit graag voor u willen oplossen.Kim van Garage Boden.Verstuurd vanaf mijn iPhoneOp 14 apr. 2017 om 20:27 heeft "klachtenbox@test-aankoop.be" het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform