Oorzaak klacht: wil betalen met app 4411 maar mag niet: Krijg melding via code 8920. 4411: Geweigerd - uw sessie kan niet gestart worden. Uw huidige betaalmethode laat dit momenteel niet toe. Meer info: www.4411.be / +3278 05 44 11. Gevolg: Ik kan dus niet meer parkeren vermits er geen enkel alternatief is om het parkeren nog te kunnen betalen. We hangen vast aan dit monopoly-systeem. Heel vreemd is dat ik tot enkele weken geleden wel gewoon kon betalen. Ik heb restaurant uitbater waar ik een afspraak had, kunnen laten betalen. (Dit heeft ook voor hen wel degelijke een impact als klanten hierdoor wegblijven).Acties genomen:- Website bekeken maar kon niet onmiddellijk aan uit. (is ook mijn taak niet om dat te moeten doen. Ik ben hun klant en niet omgekeerd). - heb nadien tel-nummer gebeld. Na enkele selecties te moeten doorlopen persoon gekregen. Die me zei dat ik gewoon bij mijn provider moest aankloppen om één of andere zaak op te lossen (voor mij niet duidelijk). Ik probeer duidelijk te maken dat ik gewoon wil betalen en dat ik geen keuze heb of hiervoor in de mogelijkheid ben. Man zegt jawel u hebt wel een mogelijkheid. U moet gewoon uw provider contacteren. Ik zei dat ik niet in een provider geïnteresseerd ben. Dat ik enkel gewoon wil betalen... in het verleden ging dat wel. Als er iets moet gedaan worden om jullie systeem te laten werken, moet ik dat niet doen maar wel jullie (app 4411). Ik ben niet degene die uw systeem moet laten werken. Geeft u mij de mogelijkheid om mij te laten betalen of niet? De man antwoord ja wij geven u 3 mogelijkheden om te betalen... U moet uw provider contacteren. Ik onderbreek de man en zeg dat ik niets heb aan een provider. Ik wil gewoon betalen... Zo gaat het nog een reeks door. De man is duidelijk getraind. Op een bepaald moment zeg ik Mijnheer het blijkt dat u me niet effectief wil helpen. Wie zal mijn boete betalen? Ik heb duidelijk niets aan uw hulp. Ik zal een klacht indienen bij Test Aankoop en mijn klacht melden op facebook en instagram en meld dat ik dus dit gesprek maar zal beëindigen want dit leidt niet tot een oplossing. De restauranthouder heeft het blijkbaar wel kunnen oplossen dat wat 4411-hulpcentrum niet kon! Voor mij kan het niet dat ik van alles moet regelen om mijn parkeersessie te mogen betalen. Boetes, factureren, etc. kunnen wel geregeld worden zonder onze hulp. Ook de app 4411 zou zonder mijn hulp moeten werken wat het in het verleden ook kon. Ik dien dus een klacht in dat we afhankelijk zijn van een app die niet werkt en waardoor ik dus niet meer kan parkeren. Dit kan voor mij niet! Gewenste oplossing: Dat men mij terug contacteert om te melden dat ik volgende keer de app 4411 wel gewoon kan gebruiken (of dat er ander heel simpele oplossing is zoals met cash geld betalen of zo... zoals vroeger en dat ik daarvoor niets moet doen als alleen wat geld bij hebben). Met vriendelijke groeten.