Terug

4 jaar Garantie met Niet Bestaande Service Na Verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: Hubo

13/04/2024

Geachte, 27/02/2024, Hubo Sint Michiels, Brugge. Ticketnummer 202402276021056. Elektrische Fiets merk Minerva. Prijs 1.999€, eerste herstelbeurt gratis + 4 jaar garantie. **Lang verhaal, kort Na 2 weken, probleem met ketting/pedalen/motor(?). Na contact met Hubo St.Michiels, contactgegevens van de onderhouds- en hersteldienst Servicebike.be doorgekregen. NIET telefonisch bereikbaar enkel via Email... 4 weken moeten wachten op antwoord (Email). Adressen van 3 lokale herstelpunten gekregen. Geen enkele van deze herstelpunten blijkt echter bereid om onderhoud- of herstellingswerken uit te voeren! Reden zij worden al wéééken niet meer betaald door Minerva/Servicebike voor geleverd werk. Contact met Minerva Cycling, die verwees ons opnieuw door naar Servicebike.be...Service na verkoop, blijkt dus niet bestaande?!? Hubo kan ons niet helpen... Minerva kan ons niet helpen... Servicebike kan ons niet helpen... Herstelpunten kunnen ons niet helpen... Met onze 4 jaar garantie zijn we dus niets?!? *Blijkt nu ook nog'es, na het zoveelste telefonisch contact met Hubo St.-Michiels Brugge, dat zij weet had van de problemen bij Minerva/servicebike, VÓÓR wij de fiets hebben aangekocht! **Ondertussen worden deze fietsen onder dezelfde voorwaarden nog steeds verkocht door de Hubo, wetende dat de klanten als het ware bedrogen worden, wanneer het op garantie of dienst-na-verkoop aankomt! Hopend op een tussenkomst van Testaankoop, MVG, .

Berichten (2)

Hubo

Naar: S. T.

15/04/2024

Beste Sylvianne,We hebben uw bericht ontvangen.We doen navraag en houden u op de hoogte zodra we een antwoord hebben.Met vriendelijke groetFathiHubo KlantendienstService Clientèle Hubo+32 3 300 22 02contact@hubo.be--------------------

Hubo

Naar: S. T.

15/04/2024

Beste Sylvianne,We begrijpen volledig jouw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot het herstel van jouw elektrische fiets.We willen jou graag op de hoogte stellen van een recente ontwikkeling met betrekking tot de herstelservice van Minerva. Door een overname van Minerva worden herstellingen en onderhouden nu uitgevoerd door Fixxi. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met Fixxi door een e-mail te sturen naar service@fixxi.be voor verdere assistentie met uw fietsprobleem.We begrijpen dat dit een vervelende situatie is geweest en we hopen dat Fixxi jou snel en efficient van dienst kan zijn om uw fietsprobleem op te lossen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld en begrip.Met vriendelijke groeten,FathiHubo KlantendienstService Clientèle Hubo+32 3 300 22 02contact@hubo.be--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform