Beste,
Onlangs contacteerde ik proximus via hun klantendienst omtrent volgend probleem. Na een vergelijking met een ander persoon qua kosten tegenover zijn abonnement vond ik het raar dat ik veel meer betaalde in vergelijking met die andere persoon terwijl die andere persoon van veel meer voordelen geniet.
Ik bekeek mijn facturen op dat moment even in detail na en zag een EXTRA nummer waarvan ik niet wist dat dit nummer bestond. Ik ontdekte toen dat ik al 4 jaar betaal voor een nummer waar nooit om gevraagd werd of nooit besproken/over gesproken werd. Over de personeelsleden van de klantendienst van Proximus kan ik echt wel boffen. Zij hebben in hun kunnen hun uiterste best gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen met als gevolg ze een compensatie van €220 konden voorzien die ik al reeds heb mogen ontvangen in mijn Proximus app.
Maar toch kan ik deze ontrrechte betaling niet loslaten want het gaat over een totaal bedrag van €1.776 over 4 jaar. Deze fout is gebeurd op het moment wanneer ik in april 2021 een iphone 12 aankochtte in een fysieke winkel op afbetaling en het personeelslid het extra nummer waar ik onterecht voor betaald heb niet geannuleerd had. Er werd mij ook gecommuniceerd dat Proximus verwacht dat je om de 3 maanden jouw eigen facturen herbekijkt. Begrijp deze gedachte maar voor mij was het het aller belangrijkste dat ik effen stond met hen en ik gaf hun mijn volledige vertrouwen hierin na 10+ jaar vaste klant te zijn + (!!) al 10+ jaar hetzelfde nummer te gebruiken en bij aankoop iphone 12 dit benadrukte dat ik mijn huidig telefoonnummer wou behouden en absoluut GEEN nieuw nummer wou.
Er werd absoluut niets uitgevoerd met dit ongewild nummer in de afgelopen 4 jaar waardoor ik ook geen compensatie vraag voor iets waar ik gebruik van gemaakt heb maar voor een nonchalante (?) fout van de werknemer die mij hielp in de fysieke winkel van Proximus bij het aankopen van mijn iphone 12 op afbetaling.
Ik hoop hier in gehoord en geholpen te worden.
Met vriendelijke groeten,
Jasmien Dewildeman