In augustus bestelde ik (zoals ik jaarlijks bij de Kruidvat fotoservice doe) een jaarfotoboek van/voor mij 2 kinderen.De 2 afgedrukte boeken bevatten echter een 10-tal fouten (beide boeken tonen foto's in 'landscape' terwijl ze in de preview op mijn computer correct in 'portret' stonden) Toen ik dit de eerste keer meldde aan de klantenservice adviseerde deze (tegen de-door-mijzelf-geformuleerde bedenkingen in) nogmaals op mijn thuiscomputer te controleren of de foto's weldegelijk correct in de preview stonden en de bestelling opnieuw te plaatsen (wat ik ook deed). Gevolg: in het totaal 229,5€ uitgegeven en...(zoals ik voorspeld had) opnieuw een bestelling met exact dezelfde fouten. Ik ben dus nu in het bezit van 4 waardeloze fotoboeken.Na bijna 3 maand iedere woensdag telefonisch contact te hebben opgenomen (soms meer dan een uur aan de lijn, kastje naar muur, lijn werd 2 keer 'per ongeluk' afgesneden). Kon ik met een duidelijk geïrriteerde telefoniste volgende overeenkomst krijgen:Voor de eerste bestelling van2 fotoboeken (748362) zou ik het volledige bedrag teruggestort krijgen (hiervoor ontving ik per mail een creditnota)Voor de 2de bestelling (150134) zou ik de bestelling opnieuw plaatsen terwijl ik meteen telefonisch contact zou opnemen met de klantendienst zodat we samen konden controleren of de foto's deze keer wel correct stonden vooraleer de printopdracht een 3de keer! door te geven. Nadien zou ik de 4 foute boeken retour zenden en zou ik de andere 114,75€ terug ontvangen.Ze zouden tevreden moeten geweest zijn dat ik hen ondanks alle tijd- en geldverspilling een 3de maal de kans wou geven een goed product af te leveren,Maar tot op vandaag nog geen terugbetaling heb ontvangen.Vanzelfsprekend wil ik niet het risico lopen nógmaals te betalen en zo 344, 25€ uit te hebben gegeven voor fotoboeken die allen fouten bevatten.Mijn voorlaatste mail naar hen dateert van 15/11. Hier vraag ik nogmaals naar de terugbetaling. Er wordt teruggemaild dat ik wat geduldiger moest zijn want dat dat proces een 10tal dagen in beslag neemt. In die mail gaf ik ook aan dat wanneer ik vóór woensdag 22/ 11 geen terugbetaling zou hebben ontvangen, ik genoodzaakt zou zijn verdere stappen te ondernemen. Op 29/11 kreeg ik een laatste mail dat men de boekhoudkundige dient zou contacteren en ze me zo vlug mogelijk iets zouden laten weten...niet dus