Terug

3x van de rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: ZALANDO

20/10/2023

Beste,Begin september heb ik een pakketje besteld bij zalando. Het bedrag van 154 euro is 3 keer (€463,05) van mijn rekening gegaan. Ik heb 1 pakketje ontvangen. De overige 308,70 euro heb ik niet meer teruggezien. Ik heb al 8 keer naar de klantenservice gebeld om te vragen wanneer ik mijn geld terug kan krijgen. Telkens herhalen ze dat mijn dossier bij de dienst “financiering zit”. Ik heb nog niets vernomen.. en ondertussen zijn we bijna 8 weken verder zonder enige feedback. Ik heb schrik dat ik mijn geld niet meer terug zal zijn. Ik ben zeer ontevreden in de klantenservice van Zalando. Bij de bank heb ik al een betwisting ingediend, maar ook daar nog geen gehoor. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt,Dorine Thienpont


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform