Terug

3de keer in herstelling koffiemachine Delonghi binnen de 8 maanden na aankoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: VANDEN BORRE

15/09/2023

Beste, wij kochten begin 2023 een volautomatische espresso van Delonghi bij Vanden Borre Lier. Na enkele weken gebeurde het af en toe dat wij een paar dagen geen schuim meer op de gestoomde melk kregen als wij een latte maakten. Na enkele dagen ging dit dan weer wel tot eind juni...dan lukte het niet meer wij hebben dan ons toestel binnengebracht bij VDB met melding van het probleem machine werd naar fabriek gestuurd voor nazicht begin juli en pas eind juli was het terug bij VDB in de winkel. Helaas enkele dagen later opnieuw hetzelfde probleem. Wij hebben begin augustus opnieuw het toestel binnengebracht bij VDB en andermaal werd dit naar de fabriek van Delonghi gestuurd voor nazicht en herstel. Opnieuw hebben wij ongeveer 4 weken moeten wachten op onze machine en moesten wij eerst kosten betalen alvorens wij het machine terug kregen, zogezegd omdat wij het machine slecht gebruikten. Na veel discussie met de filiaalhouder van VDB namen zij die kosten ten laste. Nog geen 2 weken later is het machine opnieuw kapot - nu is het niet meer het opgeschuimde melk dat het probleem is maar de ontkalking kan niet meer opgestart worden. Wij voor de 3de keer op een dikke 2 maanden naar VDB waar ze ons niet anders kunnen verder helpen dan de koffiezetmachine naar het fabriek van Delonghi te sturen. Dit is woensdag 13 september gebeurd .... voor hoelang dat weten we nog niet ....MAAR wij zijn niet meer akkoord met deze situatie. Wij hebben meer dan 2 maanden in totaal geen gebruik kunnen maken van het toestel het is voor de 3de keer naar de fabriek voor herstel en Delonghi verwijt ons slecht gebruik van het toestel. Dit laatste is absoluut onwaar - wij kuisen elke dag het toestel - wij ontkalken telkens als de machine dit aangeeft om te doen DAAROM willen wij een dringende oplossing voor ons probleem met jullie tussenkomst want VDB kan of wil niks doen wij willen een nieuw machine van dezelfde waarde en wij willen ook dat iemand van Delonghi bij ons thuis dan een DEMO komt geven van het onderhoud van dit toestel want zij beweren dat wij dit niet of fout doen !!!! Als dit niet kan willen wij ons geld terug

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: G. D.

21/09/2023

Beste,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag verder,Consumentendienst

VANDEN BORRE

Naar: G. D.

21/09/2023

Beste,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld!Fijne dag verder,Consumentendienst

G. D.

Naar: VANDEN BORRE

09/10/2023

Beste, ik ben vorige week het toestel terug gaan halen in jullie winkel in Lier met de melding dat het toestel volledig nagekeken werd en gemaakt was en dat het de laatste keer kosteloos was !!! Ik ben thuisgekomen, toestel terug gebruiksklaar gezet en een latte gemaakt …. Helaas zonder dat er melkschuim kwam… ongelooflijk maar waar … ik heb een foto en een mail naar info VdBorre gestuurd met deze melding. Mijn geduld is op 9 maanden na aankoop toestel en reeds 4x naar fabriek terug gestuurd voor herstel, wensen wij ons geld terug of een nieuw toestel voor hetzelfde bedrag. Wij hebben meer dan 3 maanden van de 9 maanden het toestel niet kunnen gebruiken door ofwel probleem met het stomen van melk ofwel door het ontkalken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform