Beste,Sinds maanden (ik schat 09/2022) zeer slechte wifi. Begin 2023 kwam Telenet technieker langs en oplossing was installatie van Access point. Echter nergens was Access point te verkrijgen, tot op vandaag niet. Telenet in januari gecontacteerd, advies van Telenet: check dagelijks! via de app om Access point te bestellen. Telenet toen ook al via de chat gecontacteerd om ongenoegen te uiten, men zou me bellen, ik wacht nog steeds. Sinds kort zie ik dat Access point vervangen is door Wifi pod. 26/04 nieuwe modem en wifi pods gaan afhalen in Telenet winkel. Modem geïnstalleerd, helaas wifi pods worden niet herkend. Telenet gebeld, verschillende malen, pas binnengeraakt in de namiddag (de keren ervoor werd na bijna 30min de lijn afgebroken). Medewerkster zocht oplossing en stuurde me door naar dienst van de wifi pods. Nummers (XBAN-) van de pods doorgegeven, vriendelijke medewerkster bevestigde dat probleem bij Telenet lag. Ticket werd aangemaakt bij technische dienst met hoge prioriteit en men zou me terugbellen. 28/04 nog geen telefoon van Telenet gekregen, dus opnieuw naar Telenet gebeld, 30min wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Bevestigde dat het probleem nog niet opgelost was, belde even naar andere dienst om dan te melden dat ik binnen de kantooruren (= voor 16u!) moet terugbellen om tot een oplossing te komen. Maw, ik kan ten vroegste dinsdagochtend 02/05 contact opnemen met Telenet. Hoge prioriteit = 6 dagen wachten?! Helaas hebben mijn man en ik een drukke job en kunnen we onmogelijk tijdens de werkuren bellen naar Telenet omdat dit geen snelle telefoontjes zijn door de lange wachttijden. Persoon aan de telefoon bevestigde dat ik best dinsdag verlof neem om naar Telenet te kunnen bellen.02/05: Mijn man vindt de tijd om naar Telenet te bellen, na 48min wachtlijn geeft hij het op.03/05: Mijn man belt Telenet om 8u en geraakt onmiddellijk binnen. Medewerker bevestigt dat er een probleem is, maar kan geen oplossing bieden. We moeten wachten tot we door Telenet gecontacteerd worden.03/05, 10u30: Ik word door Telenet gebeld, maar mis de oproep omdat ik aan het werk ben. Ik krijg email waarin staat dat men verwacht dat ik zelf contact opneem.03/05, 11u45: Ik bel naar Telenet, 12u30 krijg ik eindelijk iemand aan de lijn. Deze persoon kan me niet zeggen waarom men mij 's ochtends contacteerde (was het om de klacht te bespreken die ik vrijdagavond 28/04 indiende, of was het om te melden dat de wifi pods geactiveerd konden worden?). Medewerker belt zelf intern naar andere dienst, komt bij me terug met melding dat de pods geactiveerd werden en probleem opgelost is. Ik zeg dat ik het wil checken terwijl hij nog aan de lijn is. Ik scan de pods en krijg opnieuw de melding dat de pods niet gevonden werden. De medewerker zegt dan dat ik waarschijnlijk een paar uur zal moeten wachten voor de activatie actief is... Wanneer ik mijn frustratie uit, vraagt hij me of ik de pods wel juist in het stopcontact gestoken heb, of ik de installatiefilmpjes wel bekeken heb, adviseert me uiteindelijk om pod via de modem te verbinden met een kabel, want dat moet zeker werken. Ik test opnieuw en het werkt niet. Men zal terug contact opnemen wanneer men bij Telenet de tijd gevonden heeft mijn probleem weer te bekijken. Ik vraag wat er gebeurt als ik niet kan opnemen wanneer ze bellen. Antwoord: dan bellen ze binnen de 7 dagen terug... M.a.w. ik ga nog veel geduld moeten hebben voor het probleem opgelost geraakt.Deze service is alles behalve professioneel. Ik ben ZEER teleurgesteld in de service die Telenet biedt voor de prijs die we maandelijks betalen: zeer slechte wifi aan een zeer hoge prijs en het niet kunnen aanbieden van een degelijke oplossing. Daarom vraag ik een financiële compensatie voor de voorbije maanden waar de wifi van slechte kwaliteit was en gedurende dewelke men ons bij Telenet aan het lijntje gehouden heeft. Bijkomend probleem is dat we meer data gaan verbruiken dan in ons pakket inbegrepen is, omdat we steeds 4G gebruiken ipv wifi. Ik wil dit ook gecompenseerd zien door Telenet.Met vriendelijke groeten,Vanessa