beste, op 27 januari kochten wij bij media markt in Wilrijk een droogkast. Van dit toestel werd gezegd dat het zeer efficient werkte en een zeer goede aankoop zou zijn. Wij hebben uitdrukkelijk gevraagd of deze goed warm word. Er werd mee gelachen tuurlijk t is een droogkast.Echter na enkele keren gebruik, blijkt de droogkast de was niet te drogen. We hebben verschillende programma's geprobeerd . wij hebben telefonisch contact opgenomen met de vraag het toestel te retourneren en /of ruilen.we kregen de instructie een mail te maken met omschrijving van het probleem. Dan kregen we een mail terug of we de verpakking nog hadden, etc.... Na weken zonder antwoord nog enkele reminders en telefoontjes kregen we eindelijk antwoord dat het normaal is dat het 4 u duurt om enkele lakens te drogen (deze zijn dan nog niet eens droog). De was komt er onwaarschijnlijk gekreukt uit.Volgens media markt moet ik men was na vier uur ecologisch drogen laten verluchten??? ..... verder legde ik uit dat ik huisdieren en kinderen heb, die warmte is nodig om hygiene te garanderen. Het blijft simpel:we kochten een eco droogkast (€650 in de solden)die de was niet droogt en we willen afzien van de aankoop. media markt geeft dertig dagen ruilrecht en dit wordt nu geweigerd. En als kers op de taart werd ik er aan herinnerd dat toestellen van 15 jaar geleden anders weren als nu.Ik kan nier beginnen omschrijven hoeveel leed deze aankoop en gebrekkige reactie van media markt hier al heeft aangericht. Wij wensen dat de droogkast retour opgehaald wordt en onze centen terug.Mvg