Beste,Sinds 23 januari ben ik verhuisd en heb ik aan alle voorwaarden voldaan om mijn Telenet-diensten thuis ter beschikking te kunnen hebben.Tot vandaag, 10/2/2023 heb ik nog steeds geen toegang tot mijn diensten, zijnde digitale televisie en internet.De laatste 3 weken heb ik elke week 2/3 keer aan de lijn geweest met uw medewerkers en krijg ik telkens de volgende procedure:1) formuleren van mijn probleem (geen diensten)2) klantennummer (die geef ik)3) opzoeken van het probleemWaarop ik het volgende antwoord terugkrijg:Het probleem ligt bij de achterliggende diensten, uw case had al op 31 januari moeten opgelost zijn maar blijft hangen. Ik ga mijn ploegcoach een mail sturen zodat het prioritair opgelost kan worden.Waarop ik al 2 weken kan zeggen:Dat zeiden uw laatste (ondertussen al 5) collega's ook al...Waarna er telkens wordt gezegd:Oe? Maar dat zie ik hier niet staan hoor.Waarbij ik dus enkel nog maar kan constateren dat er ofwel:1) Een dienst geen zin heeft om zijn werk te doen2) Intern informatie niet opgeslagen wordt of opzettelijk verwijderd om de lange wachttijden te verantwoorden.3) Telenet graag in het gezicht van hun klanten lacht door mensen tijdens het wachtmuziekje te zeggen Voor verdere informatie kan u op de site... terwijl de klant niet wordt voorzien van internet...Verder ook proberen de klachtendienst telefonisch te contacteren waarop je het volgende krijgt: Deze dienst is niet beschikbaar...Fustraties lopen hoog op en geduld verdwijnt...