Hallo,- Op 20/02/2021 een keuken besteld in volle covid19 pandemie en zonder een specifieke leverings- en plaatsingsdatum af te spreken. Omdat wij nog andere verbouwingen aan onze woning laten doen hebben.- Zij hebben op de bestelbon najaar 2021 vermeld.- In November 2021 krijg ik een mail met de melding dat zij onze keuken kwamen leveren op 16/12/2021 en dat wij de volledige factuur moesten betalen alvorens ze kwamen leveren. Ze waren hier zeer duidelijk over met de melding niet betalen is geen levering ook al maakte ik mij zorgen aangezien meestal de regel is na plaatsing en oplevering.- Wij hebben dan maar de nodige betalingen gedaan om toch zeker te zijn dat we een keuken kregen.- Op 16/12/2021 leveren zij de keuken en wat stellen wij vast: geen koelkast, geen vaatwasser, geen espressomachine, geen tafelblad en zelfs on beloofde en aangeboden cadeau was er niet bij.- Hierover onmiddellijk uitleg gevraagd en het antwoord was dat dit normaal is want een keuken word nooit onmiddellijk volledig geleverd en geplaatst, ook bij geen enkele van hun collega's.- Op de vragen wanneer zij de bestellingen hebben gedaan of waarom wij alles moesten betalen terwijl ze wisten dat niet alles ging aanwezig zijn heb ik tot op vandaag nog altijd geen antwoord gekregen.- Zij hebben ons voorstellen gedaan voor andere toestellen maar deze waren allemaal minderwaardig aan degene die wij besteld hadden behalve de vaatwasser die wij dan ook wel aanvaard hebben.- Deze vaatwasser zijn ze op 19/01/2022 komen plaatsen en zelfs ons cadeau was erbij.- Op de vraag wanneer worden nu onze andere toestellen en tafelblad geleverd krijgen wij gewoon het antwoord, aangezien jullie de alternatieven niet aanvaarden moeten jullie maar wachten. Wij sturen wel een mail wanneer iets binnenkomt en dan komen we het plaatsen.- Op de mails van een bevriende raadsman reageren ze niet omdat hun contactpersoon een operatieve ingreep heeft ondergaan. Maar deze heeft mij wel gebeld na het ontvangen van de mails van onze raadsman.- Op 21/01/2022 heeft onze raadsman een aangetekend schrijven verstuurd en dit ook per mail doorgestuurd en hier hebben ze onmiddellijk op gereageerd.- Vooral met het schuilen achter de pandemie en dat alle rechtbanken dit zullen aanvaarden als excuus.- Voor mij een leugen aangezien wij aan onze huidige woning een bijgebouw hebben geplaatst met volledige keuken + toestellen, badkamer, living, enz... De aannemer is hieraan begonnen in April 2021 en dit was volledig afgewerkt en klaar in Oktober 2021. Maar zij hebben voor al hun bestellingen dubbel de levertijd als normaal voorzien, dit om zekerheid in te bouwen dat alles op tijd klaar zou zijn. Wij hebben hier met een aannemer gewerkt die alleen werkt met 1 gast, dus geen groot bedrijf zoals keuken de abdij zich voordoet.