Terug

3 MAANDEN ONTERECHT BLOKKEREN VAN REKENING IN ONVERDEELDHEID

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: ING - Bank and kantoren

07/12/2020

Na meer dan 3 maanden onterechte blokkering van onze rekening, reklamatie, bezoek aan ING Antwerpen, hardnekkige weigering door ING, niettegenstaande de steun van de dienst nalatenschappen,eis van ING een bevestiging van de erfgenamen van Michel Kebers te bekomenbevestiging van de erfgenamenopvolging door Alain Van der lindenverzoek en tussenkomst van de Ombudsman hebben wij weer toegang gekregen tot onze rekening op 14 november ll. en heeft ING ons een vergoeding betaald van 150€.Op vraag van alle mandatarissen van deze rekening vragen wij onze zichtrekening BE08 3200 6947 5413 te sluiten op 18/11.Ik wens Test Aankoop hiervan te informeren aangezien er andere klanten van ING het risico lopen dezelfde problemen voor te hebben met dezelfde onbegrijpelijke behandeling door de bank.Het is de tweede keer dat ik en mijn familie in het kader van een overlijden problemen krijgen met ING omwille van verkeerde behandeling.Het is de tweede keer dat een beroep moet gedaan worden aan een ombudsman.Ik kan mijn vertrouwen niet meer schenken aan ING.Etienne KEBERS0475 610 292

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: E. K.

11/01/2021

Geachte,Betreft dossier de heer Kebers Etienne met jullie referte: CPTBE01123821-76Wij hebben met veel aandacht de mail van de heer Kebers gelezen waarin hij zijn ongenoegen uit met betrekking tot onze service.We hebben zijn opmerkingen geheel ter harte genomen. Clienttevredenheid is immers een van de hoofdbekommernissen bij ING en het is dankzij het feit dat hij ons zijn ervaringen meedeelt dat wij onze dienstverlening kunnen evalueren en waar nodig bijsturen.Wij hebben onze commerciele directie op de hoogte gebracht van dit voorval om zo te bekijken of we onze werkwijze naar aanleiding van de heer Kebers zijn klacht kunnen bijsturen om onze klanten een betere service te garanderen.ING erkent dat de uitvoering tot deblokkering van de rekeningen te lang heeft aangesleept. ING wil dan ook zijn oprechte excuses aanbieden voor deze gebrekkige service.Wij hebben alle begrip voor het ongemak dat de heer Kebers hierdoor mocht ondervinden en vinden het ontzettend jammer dat hij geen gebruik meer wil maken van onze diensten.Met beleefde groeten,_____Complaint ManagementT +32 (0)2 547 61 01F +32 (0)2 547 83 20Klachten@ing.beMailbox FR plaintes@ing.beMailbox NL klachten@ing.beING BelgiumSt-Michielswarande 60, 1040 BrusselsCours Saint-Michel 60, 1040 Bruxelles ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately.Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform