Terug

3 keer pakketje kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Colis Privé

13/08/2023

Beste,Over de afgelopen twee maanden heeft Colis Privé al drie keer mijn pakketje kwijt gespeeld en is geen hulp.De eerste keer was eind juli. Het pakketje was zogezegd afgeleverd zonder contact maar nergens te bespeuren. Ik diende een klacht in en werd tamelijk snel gebeld door een werknemer om mijn verhaal te horen. Diezelfde avond had een kennis mijn pakketje anderhalve kilometer verder gevonden op straat. Toen ze deze dan naar het juiste adres had gebracht heb ik een vervolg mail verstuurd om te melden dat ik het ontvangen had en dus een wijziging in mijn klacht aanbracht. Nooit iets van terug gehoord...De tweede keer kon ik geen nieuwe klacht indienen want ik had in de afgelopen twee weken al een klacht ingediend. Het was zogezegd ook weer geleverd zonder contact. Gelukkig was de verkoper begripvol en verstuurde mijn bestelling opnieuw. De dag van de levering kreeg ik een melding dat er een fout was in het adres en ik de kans kreeg om een ander adres in te vullen. Dit deed ik dan en vroeg om het pas twee dagen later te leveren zodat ik daar was om het te ontvangen. Natuurlijk hebben ze deze aanvraag genegeerd en de dag erna al geleverd. Gelukkig kon ik het in ontvangst nemen. Door het opnieuw te moeten opsturen waren er ook enkele artikelen uitverkocht waaronder een cadeau voor een vriendin.De derde keer heb weer onmiddellijk een klacht ingediend maar ben nooit opgebeld geweest. Nu zogezegd in de brievenbus geleverd. Dit is niet het geval en het is zelfs te groot om in de brievenbus te steken. Op het moment van de levering stond mijn buurman buiten en heeft niemand gezien. Ik nam contact op met AliExpress, de verkoper, en zij konden mij alleen helpen als ik een officieel document had van Colis Privé dat het niet geleverd is want zij hebben het wel op geleverd gezet terwijl het nooit aangekomen is... Ik heb dan ook de individuele verkoper gecontacteerd en deze zei dat er iemand het pakketje heeft afgetekend. Dit is natuurlijk niet mogelijk als het in de brievenbus geleverd is en laat staan als ik het zelfs nooit gezien heb!Deze laatste keer was mijn pakketje ook een volledige week onderweg van het transitland naar België. Ik weet niet of dit ermee te maken kan hebben maar vermeld het toch liever want normaal is dit nooit meer dan 2-3 werkdagen.Er is nergens een deftig telefoonnummer te vinden van Colis Privé en een deftig e-mailadres is er ook niet. En bij het enige e-mailadres dat er is moet minstens 48 uur gewacht worden op antwoord...Hopelijk kan ik op deze manier wél verder geholpen worden.Alvast bedankt,Lisa


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform