Beste,In november 2021 hebben we de digitale electriciteits meter moeten laten zetten wegens plaatsing zonnepanelen. We hadden toen een jaar afrekening moeten krijgen die hebben we niet gehad. In april 2022 hebben we ook geen afrekening gehad en in april 2023 ook niet. Julie verwijzen me door naar fluvius. Heb contact gehad met fluvius en die hebben alle meterstanden netjes doorgegeven op 1 april van vernoemde jaren. Tot heden nog altijd geen afrekeningen gehad van engie. Contact telefonisch is niet mogelijk wegens easy contract en via het contact formulier krijg ik geen antwoord. Hoeveel gaan die facturen samen me kosten, hoe gaan we dat gaan betalen? Ik wil dat mijn contract in orde komt en dat we al onze afrekeningen krijgen zoals het hoort. Onze maandelijkse tussen factuur wordt netjes betaald. We zullen het ook niet nalaten te veranderen van electriciteits leverancier . Ik kan niet eens nagaan wat mijn verbruik jaarlijks is daar we geen afrekening krijgen. Zorg dat het opgelost geraakt anders zijn we genoodzaakt hier verder mee te gaan. De ombudsdienst energie heeft ook al een mail mogen ontvangen.