Terug

3 abonnementen actief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. V.

Naar: DPG Media

30/08/2025

Beste, Tot 3x toe heb ik telefonisch contact gehad met uw klantendienst in Nederland om deze abonnementen op te zeggen (binnen de herroepingstijd!) en nog steeds staan de 3 abonnementen op TeVe-blad actief. Ik heb ook nooit een bevestigings-email van u ontvangen dat die geannuleerd zouden zijn, hoewel uw medewerkers dat telkens hebben beloofd. Ter herinnering: het eerste abonnement heeft mijn echtgenote Marianne De Grave online afgesloten, maar door de onduidelijke procedure op uw site 2x haar rekeningnummer opgegeven, waardoor er opeens 2 abonnementen waren afgesloten, namelijk 0041404781 en 0041405805. Daarop hebben wij onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst via chat en werd ons verzekerd dat dat tweede abonnement zou worden geannuleerd. Dat is NIET gebeurd, integendeel. Opeens, na een telefoon met Esmé van de klantendienst, bleken er 3 abonnementen op Mariannes naam actief! Na nogmaals telefonisch contact te hebben gehad, deze keer met Jesse, werd ons weer verzekerd dat de 3 abonnementen zouden worden opgezegd en dat daarop een bevestigings-email zou worden gestuurd. Die hebben wij WEER niet ontvangen én op "mijn omgeving" staan de 3 abonnementen nog steeds actief. Ik eis dat die 3 onmiddellijk stop worden gezet én dat dit schriftelijk wordt bevestigd. Ondertussen is de herroepingstijd bijna verlopen, dus het is dringend! Hoogachtend, M. Van Hecke-De Grave


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform