Terug

2x29€ bij betaald voor meer beenruimte en niet gekregen op 22/8/25

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Brussels Airlines

27/08/2025

Ik heb op 26/8 klacht ingediend omdat ik voor de terugvlucht van 22/8 voor 2 personen extra beenruimte bijgeboekt heb à 29€/pp. Reden: mijn echtgenoot heeft een knieoperatie ondergaan en mag zijn knie niet te lang plooien. Het toestel was kleiner dan voorzien en zat stampvol. Er was geen stoel meer vrij en geen extra beenruimte op de gereserveerde plaatsen. Dwz dat ik 2 x 29€ betaald heb bij boeking die ik niet gekregen heb. Na het indienen van de klacht op de site kreeg ik onderstaande mail van hun klantendienst. Ik ben het daar niet mee eens. Brussels Airlines wint 2x. Ze nemen een kleiner toestel dat volzet is waardoor de stoelen dicht opeen staan en laten de klant betalen voor iets wat hij niet krijgt. En dan maken ze er zich zo gemakkelijk vanaf. Niet correct.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform