Terug

2x Onterechte domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Basic-Fit

04/01/2021

Beste, helaas na een bevestiging van de bevriezing van mijn abonnement op 30/10/2020. Heeft basicfit tot 2x toe mijn abonnement doorgerekend en 2x 24,99€ afgetrokken van mijn rekening via domiciliëring. De eerste keer op 30/10 voor de periode 01/11/2020-28/11/2020. De tweede keer op 27/11 voor de periode 29/11/2020-26/12/2020. Bedankt Testaankoop om mij hiermee te helpen. Helaas krijg ik geen antwoord van basicfit TT heden. Het zijn financieel moeilijke tijden en ik vind het zeer jammer ondanks een bevestiging van mijn bevriezing zijn ze blijven doorrekenen. Alvast bedankt om dit na te kijken en hopelijk krijg ik mijn geld terug. Mvg, S.C.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: S. C.

04/01/2021

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07305534 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: S. C.

05/01/2021

Hi Sofian,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.We zijn ons er van bewust dat er in sommige gevallen een dubbele domiciliering heeft plaatsgevonden.Het bedrag dat reeds per domiciliering is afgehouden bij de Frozen III compensatie, zullen we na de heropening corrigeren. Dit wordt automatisch gedaan, hier hoef je zelf niets voor te doen.Excuus voor het ongemak!Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,JeskaCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005ICYZhl:refT241


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform