Terug

2x foute levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: BeterBed.be

11/04/2024

Beste, ik bestelde matras Emma One bij bedrijf Beter Bed, via hun website laat men weten dat men levert binnen 1-2 dagen.Men leverde een foute matras binnen de afgesproken termijn. Ik liet dit telefonisch weten. Men ging de foute matras na 14 dagen komen ophalen en dan pas de nieuwe leveren. Ik drong aan om sneller te leveren daar de matras dringend is maar men wilde dit niet doen. Ik bestelde (en betaalde) daarom zelf een tweede matras. Ook deze keer werd een foute matras geleverd. Ik nam opnieuw telefonisch contact op en drong nogmaals aan dat ik echt wel heel dringend een matras nodig heb maar niet bereid ben een derde maal een matras te betalen. Men toonde opnieuw geen enkele bereidwilligheid om dit probleem sneller op te lossen. Men wil dit probleem niet oplossen op een kortere termijn dan 14 dagen. Dit bedrijf is dus niet bereid om na 2 maal in fout te gaan zijn klanten verder te helpen. Deze matras krijgt een goede quotering bij de test over matrassen, via de website van Test-Aankoop kan men rechtstreeks bestellen op de website van Beter Bed. Ik denk dat dit bedrijf deze aanbeveling niet verdiend. Over de kwaliteit van de matras kan ik helaas nog niks zeggen maar de service van dit bedrijf is beneden alle pijl.

Berichten (3)

BeterBed.be

Naar: K. B.

11/04/2024

Beste heer/mevrouw Stefanie Taillieu,Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Heeft u nog vragen? Kijk dan bij veel gestelde vragen op onze website of neem contact op met onze Customer Service. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0413- 33 88 00 op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 and 17.00 uur en op zaterdag tussen 10:00 and 17:00 uur. .Met vriendelijke groet,Customer ServiceBeter Bedref:!00D0N01OErY.!500P90AHOBY:ref

K. B.

Naar: BeterBed.be

23/04/2024

Beste, ik begrijp uw reactie niet. Ik heb op 12/04 een medewerker van jullie aan de lijn gehad die mij niks nieuws heeft verteld. Er was geen actie mogelijk op een kortere termijn dan 14 dagen.Mvg, Stefanie

BeterBed.be

Naar: K. B.

26/04/2024

Beste heer/mevrouw Stefanie Taillieu,Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Heeft u nog vragen? Kijk dan bij veel gestelde vragen op onze website of neem contact op met onze Customer Service. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0413- 33 88 00 op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 and 17.00 uur en op zaterdag tussen 10:00 and 17:00 uur. .Met vriendelijke groet,Customer ServiceBeter Bedref:!00D0N01OErY.!500P90Amb4V:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform