Terug

2x AANREKENEN JAARAFREKENING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Eneco

04/02/2023

Geachte,Mijn bezwaar is dat ik NU REEDS EEN JAARAFREKENING KRIJG, DE JAARAFREKENING VAN 2022 IS REEDS BETAALD (MET EEN AFBETALINGSPLAN IN 3x) op 26 September 2022 (2x), ÉN op 01 November 2022 (1x) voor een TOTAAL BEDRAG VAN €925,41 (My Eneco) .Eveneens volgens uw site MY ENECO STAAT ER DUIDELIJK VERMELD DAT MIJN JAARAFREKENING IN SEPTEMBER 2023 ZAL ZIJN, DUS NIET IN FEBRUARI 2023 .Wie houdt men hier voor de gek ?HET GAAT NIET OVER HET FEIT DAT DE CIJFERS AL DAN NIET CORRECT ZIJN, HET GAAT ER OVER DAT IK NIET 2x BETAAL VOOR EEN JAARAFREKENING DIE AL BETAALD IS EN WAARVAN DE CIJFERS VOOR 2023 (!!!) NOG NIET GEKEND ZIJN !GELIEVE DIT GRONDIG TE WILLEN NAZIEN .Hoogachtend,Jean-Paul Van Gijsel.

Berichten (1)

Eneco

Naar: J. V.

02/03/2023

Klacht Test AankoopKenmerk: CPTBE01719353-28Naam en adres van aansluiting: Van Gijsel Jean-Paul, Nachtegalenlaan 14, 2820 BONHEIDENBeste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je jaarafrekening.De jaarafrekeningen dat jij hebt ontvangen zijn voor verschillende periodes. De jaarafrekening dat jij al betaald hebt met je betaalplan was voor periode van 08/09/2021 - 14/09/2022. De jaarafrekening dat je nu hebt ontvangen is voor de periode van 15/09/2022 - 21/12/2022. Op 21-12-2022 is er immers een digitale meter gea¯nstalleerd. Zo is de oude meter volledig afgerekend. Je jaarafrekening in september 2023 gaat enkel over de nieuwe meter.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform