Beste,Toen ik in januari 2019 de actie -50% korting voor de rest van uw leven zag verschijnen op de website, ben ik diezelfde dag naar Aartselaar gereden voor mezelf een grote shurgard box te nemen. Unit 0028. Exact wat ik nodig had qua grootte, €80 per maand incl. verzekering. In juni 2019 krijg ik een mail vanaf volgende maand wordt het €96,07 per maand. Zomaar een verhoging van 20%. Want de dienstverlening moet gegarandeerd kunnen blijven. Na een klachtenmail bezorgen jullie me toch 1 maand gratis. 20% verhoging is dan nog 12%.Nu, juni 2020 krijg ik opnieuw een mail vanaf volgende maand wordt het €116,16. Zomaar een verhoging van OPNIEUW 20%. Een klachtenmail bezorgt me 1 maand gratis. 20 verhoging is dan nog 12%. De vraag die me rest is: mag ik in juni 2021 opnieuw 20 (of 12)% verhoging verwachten? In welke mate was de -50% korting for life actie eigenlijk gewoon een opzet om klanten te lokken in een spiraal van verhoging, zodat we uiteindelijk stranden op een prijs die zelfs hoger is dan die van een nieuwe contract? Wat justifieert een unilaterale verhoging op de huur van een storage box, ten belope van 20% op jaarbasis? En wat maakt 1 maand gratis dan goed voor bestaande klanten die zo toch al 2x 12% hebben moeten slikken. Dit is ongepast.