Voor de 2e keer binnen 3 weken is onze internetverbinding weggevallen. De 1e keer was 3 weken geleden: na tientallen chats/telefoontjes/Twitterberichten met Proximus en na 2 keer een hele dag thuis te blijven voor een technieker die niet kwam opdagen werd het probleem na 6 dagen opgelost! Nu is het internet alweer weggevallen en krijgen we van Proximus te horen dat ze op zijn vroegst 13/10 langs kunnen komen, oftewel alweer een wachttijd van >5 dagen. Dit is onacceptabel. Degelijk internet is essentieel, aangezien we ook veel vanuit thuis werken. Het contact met Proximus kost ons vele kostbare werkuren. Na de 1e keer geen internet hebben we een klacht ingediend via Test Aankoop en zijn we akkoord gegaan met een deels terugbetaling van de maandelijkse factuur. Voor deze 2e keer kan dit niet de oplossing zijn: we verwachten een volledige terugbetaling van de factuur voor het niet aangeboden internet EN een schadevergoeding voor de gemaakte kosten / verloren werkuren.