Terug

2e fiets niet verzekerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: QOVER SA

08/03/2024

Ik heb meer dan een jaar geleden 2 elektrische fietsen besteld via de Standaard webshop, voor mij en voor mijn vrouw. Voor slechts 1 fiets kreeg ik na een jaar een melding van Qover dat ik mijn verzekeringscontract moest hernieuwen. Qover beweert dat ze van slechts 1 fiets (de mijne dus) een melding gekregen hebben van BizBike, terwijl BizBike beweert dat ze de gegevens van beide fietsen doorgestuurd hebben. Bij Qover is het regelmatig iemand anders die antwoordt, het antwoord komt pas na enkele dagen, soms is het to the point, soms niet, maar ik word nog altijd niet geholpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform