Terug

2e box automatisch besteld en geld van rekening gehaald zonder klant hiervan op de hoogte te brengen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Hello Fresh

12/05/2020

Beste, via mijn zus kreeg ik een bon voor een gratis Hello Fresh box. Leek me leuk om dat eens te proberen omdat het gratis was (als alleenstaande mama van 3 kan ik mij geen 54.95 euro permitteren voor 3 avondmaaltijden). Die box werd dinsdagavond geleverd en toen we donderdagavond nog eens naar de site van Hello Fresh gingen kijken, bleek er al meteen een nieuwe box voor volgende week besteld te zijn. Dit werd absoluut niet met ons gecommuniceerd en we hadden ook niet de kans gekregen om gerechten te kiezen. Ik heb dan gebruik gemaakt van het herroepingsrecht en een formulier daarvoor ingevuld. Ook de volgende dag naar de klantendienst gebeld. Daar beweerden ze dat ze duidelijk hadden aangegeven dat het hier meteen om een abonnement ging en dat ze de volgende box niet meer konden annuleren. Ook van het herroepingsrecht kon ik zogezegd geen gebruik maken. Ook bleek dat die 54.95 euro voor de volgende box reeds van mijn rekening was gehaald! Dit zijn echt maffiapraktijken en ik ben zo te lezen ook niet het enige slachtoffer. Ik wil mijn geld terug want ik heb helemaal niet om die box gevraagd, niets besteld en wil hier dan ook niet voor betalen. Schandalig hoe dit bedrijf te werk gaat!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform