Terug

2de hands toestel gekregen ipv nieuw

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Fixami

09/10/2021

Beste,Ik bestelde een nieuwe combilaser. Maar ik krijg een geopende verpakking (verbroken zegel) die dichtgeplakt is met gewoon plakband waarbij alle toestellen en accesoires in de doos zitten zonder verpakking. Ik weet dat dit niet de gewoonte is van Bosch. Op de beschermhoes zitten er stofpuntjes. Dus duidelijk een gebruikte. Ik mail naar Fixami.be met een klacht. De eerste mevrouw (Lonneke) van de klantenservice begrijpt me volledig en zegt dat dit inderdaad niet kan. Ze vraagt om foto's te nemen en dit naar hen te sturen. Ik doe dit. Beetje later krijg ik een mail van ene Judith en die vrouw zegt dat dit normaal is omdat ze moeten weten wat de inhoud is van de verpakking. Maar de inhoud staat op de foto van de verpakking. Ik versta helemaal niet waarom je die verpakking zou moeten openen en de zegel verbreken. Nog nooit gehoord. Ze zegt dat de stofpuntjes op de beschermhoes zouden kunnen komen van mijn camera. Ze vragen nog meer foto's. Maar hoe ik kan meer foto's maken als de foto's die ik hen gestuurd heb al duidelijk zijn. Ik ben het beu van te mailen. En wil gewoon een korting. Want als ik het moet terugsturen heb ik geen laser meer en moet ik nog eens de verzendingskosten zelf bekostigen. Dat wil ik dus niet.Mvg,FV

Berichten (1)

Fixami

Naar: F. V.

13/10/2021

Beste klant,Bedankt voor jouw bericht. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard doen we graag ons best om samen met je tot een oplossing te komen.We hebben de situatie nogmaals bekeken. We kunnen een korting aanbieden van Eur 15,00, of we kunnen aanbieden om bij wijze van uitzondering een gratis retourlabel aan te bieden en het product om te ruilen. Je kunt je voorkeur kenbaar maken via een reactie hier, of door op een andere wijze contact op te nemen met onze klantenservice. Er is een notitie gemaakt bij uw order van de opties, dus iedere collega die je te spreken krijgt is hiervan op de hoogte.We vertrouwen er op je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,NicoleKlantenserviceKlik hier voor onze veelgestelde vragenVan:klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 9 oktober 2021 17:27Aan:contact@fixami.beOnderwerp: Klacht - 2de hands toestel gekregen ipv nieuw - (CPTBE01374913-35)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform