Beste klant,Bedankt voor jouw bericht. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard doen we graag ons best om samen met je tot een oplossing te komen.We hebben de situatie nogmaals bekeken. We kunnen een korting aanbieden van Eur 15,00, of we kunnen aanbieden om bij wijze van uitzondering een gratis retourlabel aan te bieden en het product om te ruilen. Je kunt je voorkeur kenbaar maken via een reactie hier, of door op een andere wijze contact op te nemen met onze klantenservice. Er is een notitie gemaakt bij uw order van de opties, dus iedere collega die je te spreken krijgt is hiervan op de hoogte.We vertrouwen er op je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,NicoleKlantenserviceKlik hier voor onze veelgestelde vragenVan:klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 9 oktober 2021 17:27Aan:contact@fixami.beOnderwerp: Klacht - 2de hands toestel gekregen ipv nieuw - (CPTBE01374913-35)