Terug

25 maal ten onrechte betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

01/06/2024

Onder verwijzing naar mijn contactformulieren dd 13.05.2024 en 27.05.2024 welke onbeantwoord bleven herneem ik nogmaals mijn schrijven: De Haan 13.05.2024 - 27.05.2024 Onder verwijzing naar mijn telefonisch onderhoud van woensdag 08.05.2024 om 9.11 en 11.22wens ik u het volgende probleem voor te leggen.Het betreft abonnement A1001617062 en A1002063333.Met betrekking tot het eerste abonnement is er geen probleem.Met betrekking tot het tweede abonnement is er het volgende:Els Joris heeft 25 maal Euro 24,70 betaald voor een abonnement op ons oud adres Grimbert 28 2150 Borsbeek.Wij zijn verhuist naar De Haan op 14.02.2021.Els Joris heeft telefonisch contact gehad met uw diensten voor het volgende:- Een technisch probleem met de beschikbaarheid van de krant waarvoor zij een nieuwe code heeft gekregen om de krant te kunnen lezen- Adreswijzing naar De Haan.Tijdens mijn eerste telefonisch onderhoud op 08.05.2024 met Mevrouw Patricia werd er afgesproken een dossier aan te leggen om één en ander te onderzoeken.Tijdens mijn tweede telefonisch onderhoud diezelfde dag met een medewerker van wie ik de naam niet heb werd er gezegd dat, indien er een fout is gebeurd, alle verantwoordelijkheid zich bevindt bij de abonnee qua adreswijziging.En dit kan niet. Els Joris heeft duidelijk tijdens het voornoemde onderhoud de adreswijziging kenbaar gemaakt. Hoe anders kon Het Laatste Nieuws ons nieuw adres: George Vanhoorenstraat 75 8420 De Haan kennen gezien er volgens Mevrouw Patricia twee abonnementen zijn namelijk één te Borsbeek en één te De Haan.Wat er volgens mij gebeurd is, is het volgende: in plaats van het bestaand abonnement aan te passen op ons nieuw adres, werd er een nieuw abonnement aangemaakt te weten A1001617062 ( digitale krant ) met behoud van het abonnement A1002063333 ( compleet) welk diende geannuleerd te worden. U gelieve eveneens te noteren dat wij nooit een fysieke krant hebben ontvangen te Borsbeek. Het abonnement te Borsbeek werd ondertussen geannuleerd. Els Joris heeft dus ten onrechte 25 maal Euro 24,70 betaald en dit voor een totaal bedrag van Euro 617,50.U gelieve een dossier te openen voor verder onderzoek zoals afgesproken met Mevrouw Patricia en de ten onrechte betaalde maandelijkse vereffeningen terug te storten op de rekening van Els Joris. Met dank bij voorbaat.PS:- dit schrijven wordt eveneens overgemaakt aan Testaankoop- indien er geen gunstig gevolg wordt gegeven aan dit verzoek zal Els Joris zich verplicht voelen om ook het andere abonnement op te zeggen wat zij betreurt na jarenlang abonnee te zijn geweest. Marc Keulemans - Els JorisGeorge Vanhoorenstraat 75

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: E. J.

11/06/2024

Beste,Betreft abonnement:A1002063333Zoals op 08/05/2024 telefonisch is besproken met onze klantendienst, werd het abonnement per 11/05/2024 stopgezet.Een terugbetaling zal echter niets plaatsvinden, aangezien we nooit op de hoogte werden gebracht van een verhuis en/of de vraag tot stopzetting van het abonnement.Als de abonnee dan zelf een nieuw abonnement op een nieuw adres aanmaakt, is het de verantwoordelijkheid van de abonnee.Het abonnement staat, zoals ik hierboven vermeld, nu stop, waardoor er nog maar 1 actief abonnement lopende is:A1001617062 We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.beOp ma 3 jun 2024 om 15:22 schreef Customer Center Unknown customercenter@persgroep.net:Dag collega'sZouden jullie onderstaande case in behandeling kunnen nemen?Alvast dank.Gr,Pékula---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform