Beste,Betreft abonnement:A1002063333Zoals op 08/05/2024 telefonisch is besproken met onze klantendienst, werd het abonnement per 11/05/2024 stopgezet.Een terugbetaling zal echter niets plaatsvinden, aangezien we nooit op de hoogte werden gebracht van een verhuis en/of de vraag tot stopzetting van het abonnement.Als de abonnee dan zelf een nieuw abonnement op een nieuw adres aanmaakt, is het de verantwoordelijkheid van de abonnee.Het abonnement staat, zoals ik hierboven vermeld, nu stop, waardoor er nog maar 1 actief abonnement lopende is:A1001617062 We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.beOp ma 3 jun 2024 om 15:22 schreef Customer Center Unknown customercenter@persgroep.net:Dag collega'sZouden jullie onderstaande case in behandeling kunnen nemen?Alvast dank.Gr,Pékula---------- Forwarded message ---------