Terug

25% Korting op de verfmachine van Hubo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Hubo

16/12/2020

Beste , Ik ben al sinds 1989 klient bij de nu Hubo Winkel te Merelbeke . Ik volg de promoties en krijg op 15/12/2020 en bericht binnen van een aktie van 25% korting op de verfmachine die loopt tot 20/12/2020 . Een dergelijke aktie grijpt af en toe plaats . Mijn MIX 42 gris platine ( kleur van mijn binnendeuren) geraakt op en ik beslis mijn voorraad aan te vullen via deze aktie . De aktie verwijst duidelijk naar de Hubo verfmachine en daar staat er van bij controle in de winkel maar één van en die wordt ( ook bij navraag wordt bevestigd dat hij gebruikt wordt voor alle merken van verven ) . De korting spreekt dus heel duidelijk op de machine niet op welke verf erin gemengd wordt . Dat de verfmachine verwijst naar Hubo is nogal logisch daar ze allicht eigendom is van of geleased wordt door Hubo en misschien ook mocht er nog in bepaalde winkels een andere machine staan dat daar de aktie niet op geldig is . Er wordt gesproken over muurverf en lak ( waaronder de bestelling valt ) . Dus daar ook geen probleem . Restricties : enkel voor testers . Geen vermelding van merken . Op de promo staat bovendien MIX het label dat ook op mijn Levis blik staat ( dus ook hier geen probleem ) . Het vertrouwen is dus totaal ,na zoveel positief doorlopen parameters en voorwaarden wordt besteld. Tijdens de bestelling wordt er ons bovendien op geen enkele restrictie gewezen . ( Dus ook geen probleem ) . Bij vertrek wordt aan de kassa nagevraagd naar de korting en worden we er bot op gewezen dat er geen aktie is en dat het dus een misse is .Vandaar het terug opzoeken van de Hubo aktie en het heraanmelden .Hierbij worden we afgewezen met als opmerking dat de aktie inderdaad verwarrend is en dat ze niet instaat voor de akties van de andere leden van het Hubo team ,maar dat de klacht maar hoger gemeld moet worden . Vandaar deze nota . Het is nog maar de tweede keer in meer dan 30 jaar dat ik een probleem heb . De eerste keer werd ik zeer vlot geholpen en bovendien met de nodige excuses erbij . Nu is het blijkbaar anders . In de hoop op een meer open en positievere dialoog verblijf ik inmiddels , Geachte , Met voorname hoogachting - William ps Een copy van de aktie die ik mocht ontvangen en van het aankoopticket kan bezorgd worden .

Berichten (4)

W. D.

Naar: Hubo

12/01/2021

Geachte , heeft mijn nota dd 16/12/2020 betreffende Uw verf mengmachine reeds Uw aandacht kunnen trekken ? Kan U mij aub iets laten weten . Met dank bij voorbaat voor Uw reacties . Mvg Decleyre WilliamHerneming nota dd 16/12/2020aan: HUBO BELGIE16/12/2020Beste , Ik ben al sinds 1989 klient bij de nu Hubo Winkel te Merelbeke . Ik volg de promoties en krijg op 15/12/2020 en bericht binnen van een aktie van 25% korting op de verfmachine die loopt tot 20/12/2020 . Een dergelijke aktie grijpt af en toe plaats . Mijn MIX 42 gris platine ( kleur van mijn binnendeuren) geraakt op en ik beslis mijn voorraad aan te vullen via deze aktie . De aktie verwijst duidelijk naar de Hubo verfmachine en daar staat er van bij controle in de winkel maar één van en die wordt ( ook bij navraag wordt bevestigd dat hij gebruikt wordt voor alle merken van verven ) . De korting spreekt dus heel duidelijk op de machine niet op welke verf erin gemengd wordt . Dat de verfmachine verwijst naar Hubo is nogal logisch daar ze allicht eigendom is van of geleased wordt door Hubo en misschien ook mocht er nog in bepaalde winkels een andere machine staan dat daar de aktie niet op geldig is . Er wordt gesproken over muurverf en lak ( waaronder de bestelling valt ) . Dus daar ook geen probleem . Restricties : enkel voor testers . Geen vermelding van merken . Op de promo staat bovendien MIX het label dat ook op mijn Levis blik staat ( dus ook hier geen probleem ) . Het vertrouwen is dus totaal ,na zoveel positief doorlopen parameters en voorwaarden wordt besteld. Tijdens de bestelling wordt er ons bovendien op geen enkele restrictie gewezen . ( Dus ook geen probleem ) . Bij vertrek wordt aan de kassa nagevraagd naar de korting en worden we er bot op gewezen dat er geen aktie is en dat het dus een misse is .Vandaar het terug opzoeken van de Hubo aktie en het heraanmelden .Hierbij worden we afgewezen met als opmerking dat de aktie inderdaad verwarrend is en dat ze niet instaat voor de akties van de andere leden van het Hubo team ,maar dat de klacht maar hoger gemeld moet worden . Vandaar deze nota . Het is nog maar de tweede keer in meer dan 30 jaar dat ik een probleem heb . De eerste keer werd ik zeer vlot geholpen en bovendien met de nodige excuses erbij . Nu is het blijkbaar anders . In de hoop op een meer open en positievere dialoog verblijf ik inmiddels , Geachte , Met voorname hoogachting - William ps Een copy van de aktie die ik mocht ontvangen en van het aankoopticket kan bezorgd worden .Gewenst oplossing:Herziening van de factuur

Hubo

Naar: W. D.

20/01/2021

Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en verontschuldigen ons voor de laattijdige reactie.Wij vinden dat de promotie volgens ons wel duidelijk aangeeft dat het enkel Hubo-verf betrof. We vinden het een spijtig voorval dat de klant dit anders interpreteert.Als blijk van sympathie zijn wij bereid om de klant een pardonbon te zenden indien dit het dossier kan afsluiten.Vinden jullie dit een aanvaardbare tegemoetkoming?In afwachting van uw berichten, verblijf ik,Met vriendelijke groeten,Fathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-281010-1537940-HD------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-281010-1537940-HD------------------------------------------------------------------------------

Hubo

Naar: W. D.

20/01/2021

Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en verontschuldigen ons voor de laattijdige reactie.Wij vinden dat de promotie volgens ons wel duidelijk aangeeft dat het enkel Hubo-verf betrof. We vinden het een spijtig voorval dat de klant dit anders interpreteert.Als blijk van sympathie zijn wij bereid om de klant een bon van 15% korting op de volgende aankoop te zenden indien dit het dossier kan afsluiten.Vinden jullie dit een aanvaardbare tegemoetkoming?In afwachting van uw berichten, verblijf ik,Met vriendelijke groeten,Fathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-281010-1537940-HD------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-281010-1537940-HD------------------------------------------------------------------------------

W. D.

Naar: Hubo

20/01/2021

Spijtig dat dit moest gebeuren .Ik aanvaard Uw voorstel . Case closed . Groeten Decleyre William


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform