Beste,Op 4/10/2019 ging ik een contract aan bij basic fit omwille van hun 24/24 uur vestiging in Haren.Ik werk vlakbij dit complex, en ik kan zo s'ochtends het verkeer voor zijn. Ik douche mij dan na het sporten bij Basic fit en ga dan door naar mijn werk.Ik vertrek hiervoor tussen 5 en 6 uur in Mechelen, zodat ik zeker om 7:30 op mijn werk ben.Vandaag op 26/11/2019 was de deur van deze vestiging dicht. Ik kwam hier toe om 6:10.Ik ben uit miserie terug naar Mechelen gereden, om mij thuis dan maar te douchen en ik ben erna een uur onderweg geweest naar het werk.Gevolg:- Ik heb niet kunnen sporten- ik heb een uur en half extra in de wagen mogen doorbrengen- Ik was te laat op mijn werk.Ik heb ook niets van communicatie ontvangen van basic fit.Ik krijg trouwens ook steeds alle communicatie van hun in het Frans omdat ik in de vestiging in Haren ben ingeschreven, terwijl ik als Vlaming de mogelijkheid moet hebben om dit ook in het Nederlands te krijgen.Alle communicatie in de club is ook in het Frans.Dit is de eerste actie die ik onderneem. Ik ben ook vna plan hun hierover aan te schrijven.