Terug

2 zetels beschadigd bij levering, geen reactie van leverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

15/11/2023

Beste, ik bestelde 2 zetels bij Belga meubelen.ze zijn rond de middag geleverd en bij het uitpakken zien we dat beide zetels beschadigd zijn. ondertussen 2 mails gestuurd en gebeld. geen antwoord op mails. en geen acties via telefoon.besteld: 30/10/2023levering: 09/11/2023tot op heden geen enkele reactie.

Berichten (1)

Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

Naar: E. K.

15/11/2023

Goede morgen,Zoals telefonisch aan de klant medegedeeld zijn de nodige stuks bij de fabrikant besteld, en gaan we haar contacteren vanaf we deze bij ons binnen hebbenDit kan enkele weken in beslag nemenWe begrijpen dus niet goed de reden van deze klant.De klant is normaliter op de hoogteMvgBelga Meubelen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform