Terug

2 x per dag gebeld.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: Luminus

31/01/2025

Beste, Bij deze stel ik vast dat ik 2x elke dag gebeld wordt daar de klantendienst van luminus. Meer bepaald volgend nummer 011 46 91 49. Dit vindt ik stalking. Ze maken misbruik van de klanten om nieuwe energie contracten te verkopen. Doe er iets aan want veel personen lopen in de val.

Berichten (2)

Luminus

Naar: K. R.

03/02/2025

Beste, Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug. Met vriendelijke groeten, Quality Priority www.luminus.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: Friday, 31 January 2025 11:01 Aan: Priority priority@luminus.be Onderwerp: 2 x per dag gebeld. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: K. R.

03/02/2025

Beste heer Via Test-Aankoop ontvingen wij uw klacht in verband met de ongewenste telefoontjes die u ontvangt. Wij hebben geen gegevens van u in ons klantensysteem. Het zou wel kunnen dat één van onze verkooppartners u contacteert. Wij kunnen uw telefoonnummer op onze interne bel-me-niet lijst registreren opdat u dergelijke telefoontjes in de toekomst niet meer zal ontvangen. U kan het telefoon- en/of mobiel nummer waarop u wordt gebeld per kerende doorsturen, dan doen wij het nodige. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform