Betreft: Betwisting van factuurnummer [700 010 327 921] van [06.09.2024] en [700 010 327 922] van [06.09.2024]
Geachte mevrouw/heer,
Op [09.09.2024] heb ik van u de hierboven vermelde annulatiefacturen ontvangen voor een bedrag van € [340,70] en €[308,39]
.
Dat moet echter een vergissing zijn: de bovenvermelde bedragen werden eerder via een afrekeningfactuur op factuurnummer [708 251 840 617] van [10.08.2024] en factuurnummer [709 932 634 940] van [25.11.2023] gestort op mijn rekening. Nu vraagt u mij om deze exacte bedragen terug te storten. Ik nam heden telefonisch contact op met ENGIE. Zij konden mij geen deftige verklaring geven waarom deze bedragen dienen teruggestort te worden en bleven rond de pot draaien. De calltaker deelde mee dat Fluvius een herberekening had gemaakt wanneer zij onze meterstanden kwamen aflezen bij het overschakelen naar een digitale meter. Ik heb de meterstanden nagekeken en ik heb deze telkens correct aan u doorgegeven.
Ik verwacht spoedig een antwoord met een deftige verklaring en een rechtzetting van deze twee annulatiefacturen. Dit gegeven is absurd en onaanvaardbaar. Eerst krijg ik twee maal een afrekening factuur en nu vraagt u deze exacte bedragen via een annulatiefacturen terug. Wie begrijpt dit?
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken.
In afwachting van uw reactie betaal ik het betwiste gedeelte van de facturen niet, namelijk € [340,70] en €[308,39], en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. De domiciliëring zal dan ook door mij worden stopgezet, anders gaan deze bedragen automatisch op 27.09.2024 van mijn rekening. Ik verwacht eerst en vooral een oplossing en duidelijke verantwoording.
Met vriendelijke groet,