Beste, Mijn bestelling werd verzonden door de afzender via PostNL op 26 juni 2019. Een verjaardagscadeau om normaal op zondag 30 juni te overhandigen. Vandaag werd dit terug afgeleverd bij de afzender. Tijdens die periode belde ik minimum tweemaal per dag naar de klantendienst, om de status van mijn pakket na te gaan. Dit pakket diende nl. in een straat afgeleverd worden, waar er op dit moment werken aan de gang zijn. Ik gaf zelfs een hele wegbeschrijving door, hoe de chauffeur best op dit adres uitkwam. Ik stelde voor om dit pakket zelf af te halen of dat het op een PostNL afhaalpunt werd geleverd, wat eerst zelfs geen optie bleek, maar dit laatste werd mij dan echter toch beloofd. Ik kreeg toen zelf op donderdag 4/6, een telefonische oproep van PostNL en het adres van het afhaalpunt werd doorgegeven, met de belofte dat het die week nog geleverd zou worden. Toen werd het terug uitgesteld naar maandag 8/6, daarna uitgesteld tot woensdag 10/06, waarop ik opnieuw contact opnam met de klantendienst, die mij verzekerde dat het bij een afhaalpunt zou afgeleverd worden, tot ik vandaag een berichtje kreeg van de afzender, dat zij het terug ontvangen heeft en opnieuw transportkosten mag betalen, dit keer wel bij een andere koerierdienst. Tot tweemaal toe heb ik tijdens die 2 weken, online een klacht ingediend, zo ook de afzender, telkens zonder reactie. Arrogante en onbekwame medewerkers aan de lijn gekregen, die mij geen hulp boden en dan zelf nog toegaven dat de chauffeur eigenlijk de wegomlegging tot bij het afleveradres niet kon of mocht volgen. Ik ben van mening dat zo'n praktijken totaal niet kunnen en zou dan ook graag een soort van compensatie willen ontvangen, want uiteindelijk heb ik nog niks ontvangen en was ook niet van plan om op zoek te gaan naar een ander verjaardagscadeau, aangezien ik dit op maat laten maken heb.Hieronder kan u het zendingsnummer en het hele traject terugvinden (ook al hebben ze sommige meldingen uit de track and trace verwijderd) :3SKAAG7184926Zending is bezorgdBezorgd op 10 juli 10:47 Jouw pakket onderwegVolg het stap voor stap1. 10 juli 10:47 Zending is bezorgdBezorgd op 10 juli 10:47 2. 10 juli 8:54 Bezorger is onderweg 3. 10 juli 8:38 Zending is gesorteerd 4. 9 juli 20:29 Zending is bij PostNL 5. 9 juli 8:44 Herstelprocedure ivm onjuiste adressering 6. 9 juli 4:59 Zending is bij PostNL 7. 8 juli 10:21 We hebben u gemist, zending gaat naar PostNL-locatie 8. 6 juli 0:01 Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring 9. 5 juli 19:09 Zending is bij PostNL 10. 4 juli 11:40 We hebben u gemist, zending gaat naar PostNL-locatie 11. 4 juli 1:25 Zending is gesorteerd 12. 3 juli 18:54 Zending is bij PostNL 13. 3 juli 12:42 Bezorging is vertraagd 14. 2 juli 19:57 Zending is bij PostNL 15. 1 juli 12:25 Adres onjuist, zending gaat retour afzender 16. 1 juli 10:14 Bezorger is onderweg 17. 29 juni 2:42 Zending is gesorteerd 18. 29 juni 0:01 Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring 19. 28 juni 18:36 Zending is bij PostNL 20. 27 juni 10:54 Adres onjuist, zending gaat retour afzender 21. 27 juni 10:46 Bezorger is onderweg 22. 27 juni 3:54 Zending is gesorteerd 23. 26 juni 12:02 Zending is bij PostNL 24. 26 juni 11:59 Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces Hopelijk krijg ik nu eens antwoord,Hoogachtend,D.G.