Terug

2 weken moeten wachten voor een technieker om een warmtepomp te herstellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: VAILLANT

30/01/2023

Warmtepomp van 2 jaar heeft het begeven en worden letterlijk in de koud gelaten. We moeten 2 weken wachten voor een technieker kan langskomen en met de vriestemperaturen moeten we het zonder verwarming en warm water stellen. Er zijn geen alternatieven. Zelf een technieker aanstellen zorgt mogelijks een verlies van garantie of zal Vaillant het toestel niet meer herstellen. Niet alle Vaillant techniekers mogen op het dak. Probleem: toestel is sinds vorige week uitgevallen en de hoofdschakelaar valt uit door een probleem met het toestel. Oplossing: technieker asap langskomen met een correcte analyse en mogelijke vervangingen van stukken.

Berichten (1)

VAILLANT

Naar: R. T.

31/01/2023

O.Ref/CM-V09205464Beste klant,Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank.Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan.Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst na verkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Momenteel ondervinden wij een hogere werklast, waardoor de wachttijd voor een herstelling kan oplopen.Tenslotte bevestigen wij u dat op 08/02/2023 onze technieker zal langskomen en garanderen u dat wij de grootste zorg zullen besteden aan de herstelling teneinde u steeds als tevreden klant te mogen behouden en hopen dat uw toestel u terug alle comfort zal bieden waar u recht op heeft.Indien er een vroegere datum vrijkomt, zullen wij u onmiddellijk contacteren om samen met u een gepaste datum te vinden.Met vriendelijke groeten,Christele PerraultKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334.93.52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform