O.Ref/CM-V09205464Beste klant,Wij hebben uw mail goed ontvangen, waarvoor onze dank.Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan.Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst na verkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe.De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar.Momenteel ondervinden wij een hogere werklast, waardoor de wachttijd voor een herstelling kan oplopen.Tenslotte bevestigen wij u dat op 08/02/2023 onze technieker zal langskomen en garanderen u dat wij de grootste zorg zullen besteden aan de herstelling teneinde u steeds als tevreden klant te mogen behouden en hopen dat uw toestel u terug alle comfort zal bieden waar u recht op heeft.Indien er een vroegere datum vrijkomt, zullen wij u onmiddellijk contacteren om samen met u een gepaste datum te vinden.Met vriendelijke groeten,Christele PerraultKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334.93.52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!