Terug

2 vouchers die ik niet kan gebruiken voor aankoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: ZALANDO

23/02/2024

Beste, op 18/02/2024 bestelde ik via Benefits at Work 2 vouchers, 1 van 20€ en 1 van 50€, omdat ik een tas van Hexagona van 69€ wou aankopen via jullie site Op jullie website staat een ganse lijst van artikelen waarvoor de voucher wel & niet mag gebruikt worden. De vouchers mogen wel gebruikt worden voor tassen/handtassen, zo staat het op jullie website. Als ik de tas wil afrekenen krijg k de melding dat dit de vouchers voor dit artikel mag gebruiken. Na verschillende keren contact te hebben gehad met jullie klantendienst (telefonisch en via mail) krijg ik geen antwoord waarom ik de vouchers niet mag gebruiken, nog wordt er eigenlijk naar mijn verhaal geluisterd. Ik merk zelfs ook dat de meeste van jullie personeel zelfs niet de moeite doet om mijn mails te lezen. Ik vind het niet kunnen dat er gezegd wordt dat 'tassen/handtassen' wel met vouchers gekocht worden terwijl het bij het afrekenen dan toch niet zo blijkt te zijn Het is trouwens voor gelijk welk artikel niet te zien of je een voucher mag gebruiken of niet want dat zie je pas na de betaling van de voucher en wanneer je de voucher wenst te gebruiken bij de aankoop van een artikel. Dan pas krijg je de melding dat je ze niet kan gebruiken.De nietszeggende en ongeïnteresseerde antwoorden die je via jullie klantendienst krijgt zijn zo irritant en klantonvriendelijk... Jullie zijn misleidend in jullie communicatie en veranderen eenzijdig de regels wanneer het jullie past. Jullie hebben ondertussen wel mijn 70€ ontvangen waarmee ik niet het artikel kan aankopen waar het bedrag voor bedoeld was, dus als ik toch echt de tas wil moet nog een 69€ extra betalen. Toon mij waaruit ik kon opmaken dat ik dit artikel HEXAGON avec Poche Tablette POP niet mocht betalen via voucher., want dan had ik de tas zéker zo betaald.Ik heb al voorgesteld om toch de tas toch te mogen aankopen met de vouchers maar aangezien ik daar geen concreet antwoord meer op gehad heb wil ik dat u mij de 70€ terugbetaald. Mijn rekeningnr is BE08 9795 3383 0613 op naam van Tamara Van der Plas.Ik vind het echt jammer van jullie want ik heb al zo veel van jullie gekocht. Jullie waren altijd de eerste winkel waar ik ging kijken als ik iets nodig had. Mvg.Tamara Van der Plastom0472@hotmail.com

Berichten (1)

T. V.

Naar: ZALANDO

03/03/2024

Op 23/2 stuurde ik u een mail om mijn probleem met jullie firma aan te kaarten, zoals ik verwacht had heb ik opnieuw geen antwoord van jullie gekregen i.v.m. met het gebruik van vouchers.Dit is mijn 7de poging om een oplossing te vinden voor iets waar ik volledig mee in mijn recht ben en ik word gewoon genegeerd, keer op keer, waarschijnlijk omdat jullie weten dat jullie niet correct zijn. Blijkbaar spelen klantenservice en klantenrecht geen rol meer voor jullie (en dan spreek ik zelfs nog niet over klantentevredenheid). Ik weet dat ik volledig in mijn recht ben en denk dat jullie daarom mijn klacht gewoon negeren.Het is niet correct: wel geld incasseren en dan weigeren te leveren... ongelofelijk voor zo'n bedrijf terwijl jullie in het verleden toch wél klantvriendelijk waren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform