Terug

2 orders, geen uitvoering of info

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: Proximus

12/11/2023

Beste,Deze klacht omtrent ordernummer R4WEBSHOP020417659 en R4WEBSHOP020306381.Ondertussen werd er al 2x een order voor een iPhone 15 pro ingediend + Transfer request van huidige provider. Volledig betaald, ID kaart ingediend en alles correct doorgegeven.In beide zaken wordt er geen informatie meegedeeld, geen klantennummer aangemaakt of actie genomen.Ik heb al een stuk of 20 keer met de particuliere klantendienst (die niets kunnen doen) en met de business die uiteindelijk wel soms op ordernummer kunnen zoeken maar dan niet weten wat er aan de hand is.Er word me constant foute info gegeven en opgehangen ondanks mijn rustige en vriendelijke toon. Sommige haken gewoon af omdat ze niet weten wat te doen. enorm onprofessioneel. Degene die dan proberen helpen komen altijd tot de conclusie dat ze geen enkel idee hebben wat het probleem is maar dat ze het probleem hebben geëscaleerd. Echter hoor ik hier ook nooit iets van terug.Er werd me ook gezegd een nieuwe te bestellen en dat dit oké zou zijn en de eerste terugbetaald zou zijn.Nu heb ik 2 iPhones betaald bij proximus, en heb ik er 0 gekregen, geen info en niemand weet wat er aan de hand is of kan me zeggen wat de stand van zaken is.Mijn honger om klant te worden is inmiddels sterk gaan liggen. Ik bestel de iPhone wel voor een iets hogere prijs bij een andere partij. Daar krijg ik tenminste wel wat informatie. Belangrijkste is dat ik mijn geld gewoon terug krijg want de term van 30 dagen is inmiddels ook al verstreken.Simpelweg onacceptabel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform