Terug

2 maanden wachtend op installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Proximus

05/08/2023

28 juni werden wij klant bij Proximus, waarbij werd beloofd dat 13 juli iemand zou langskomen voor de installatie. Dit gebeurde niet. We belde de klantendienst en zo werd er een nieuwe aanvraag gedaan voor een nieuwe technieker die zou langskomen op 27 juli. Nogmaals kwam er niemand opdagen. De klantendienst vertelde ons dat we maar gewoon moesten wachten en wel een mail gingen krijgen wanneer er een technieker ging langskomen. We zijn 1,5 maand verder en hebben ondertussen nog altijd geen enkele technieker gezien. We hebben al meermaals met de klantendienst gebeld en altijd word ons een nieuwe technieker beloofd die niet komt of word er gewoon geen informatie gegeven. Wij zouden graag klant worden, maar dat is helaas niet mogelijk zonder installatie.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. P.

31/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-05-10.49.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000818593]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000818593]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: A. P.

31/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-05-10.49.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000818593]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000818593]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform